![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb vraag over rar archief. Ik heb voor het downloaden van een video bestand dat is ook onderverdeeld in verschillende delen en beide zijn. Rar bestand. Ik heb voor het downloaden van alle delen en gebruik vervolgens WinRar uitpakken en die samen te voegen om het volledige dossier. Maar is er een manier om de video-gedeelte van de part1.rar zonder rest van het. Rar bestanden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, het is een gecombineerd bestand, tenzij u het uittreksel dit alles met elkaar, zal er een fout en het zal u niet kunnen zien van het bestand.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is echter een enorme maar.
Met behulp van VLC kunt u een voorbeeld van de individuele onderdelen. Of als u een archief 1.8 van de tien, zou je kunnen vertellen WinRar om naar bestanden en gebruik gewoon dat bestand, maar je zou waarschijnlijk te herstellen of andere manier. Maar met bestanden 4.10 betekent niet dat je kan uitpakken 4.10 sinds WinRar zal u vertellen dat hij moet de vorige bestand. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Er was vroeger een VLC RAR plugin, maar het lijkt alsof het alleen Mac nu. Dus uitpakken en checkmarl houden gebroken bestanden en bekijk ze op die manier. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Probleem opgelost! Dank u MJM. Nu kan ik het uittreksel van de interne rar gedeelte en bekijk de video. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe harde schijf - Hoe een deel FAT32-partitie en een deel NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25 mei 2009 15:52 |
| Welk deel van Laptop Components zijn upgrades? | Theresonly1 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 20 apr 2009 14:35 |
| Het bouwen van een PC computer! Deel een. | linasita | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 3 maart 2009 22:14 |
| Extracting dingen van de foto's | computeruler | Multimedia & Codecs | 7 | 7th Oct 2008 12:52 |
| Pc deel lijst plz comment | Spencer2004 | Algemeen Hardware Chat | 28 | 6 okt 2008 16:38 |
| Thread Tools | |
| |