![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har spørsmål om rar arkivet. Jeg må laste ned en videofil som er likt delt inn i flere deler, og begge er like. Rar filen. Jeg har for å laste ned alle delene og deretter bruke WinRAR for å pakke ut og bli med dem for å få full filen. Men er det noen måte å trekke ut videoen del fra part1.rar uten at resten av. Rar filer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, det er en kombinert fil, med mindre du pakke alt sammen, vil det være en feil, og du vil ikke kunne se filen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er imidlertid et stort men.
Bruke VLC kan du forhåndsvise de enkelte delene. Eller hvis du har archive 1-8 av ti, kan du fortelle WinRAR å holde ødelagte filer og bare bruke denne filen, men du vil sannsynligvis ha for å reparere den annen. Imidlertid har filer 4-10 betyr ikke at du kan pakke 4-10 siden WinRAR forteller deg at det er behov for det forrige fil. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Det pleide å være en VLC RAR plugin, men virker som det er Mac bare nå. Så bare pakke og checkmarl holde ødelagte filer og se det på den måten. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Problem løst! Takk MJM. Nå kan jeg trekke ut singelen rar del og se videoen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ekstern harddisk - Slik partisjonerer en del FAT32 og en del NFTS? | ahsanjee | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 mai 2009 15:52 |
| Hvilken del av Laptop komponenter Upgradable? | Theresonly1 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 20 april 2009 14:35 |
| Building a PC datamaskinen! Del én. | alex | General Hardware Chat | 10 | 3 mars 2009 22:14 |
| Hente ting ut av bilder | computeruler | Multimedia & Kodeker | 7 | 7 oktober 2008 12:52 |
| Pc del listen plz kommentar | Spencer2004 | General Hardware Chat | 28 | 6 okt 2008 16:38 |
| Thread Tools | |
| |