![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har frågan om rar-arkiv. Jag måste hämta en video-fil som är lika uppdelat i flera delar och båda är lika. Rar filen. Jag måste hämta alla delar och sedan använda WinRAR för att extrahera och ansluta dem för att få full fil. Men finns det något sätt att extrahera video del från part1.rar utan resten av. Rar filer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det är en kombination fil om du inte extrahera den alla tillsammans, kommer det att finnas ett fel och du kommer inte att kunna se filen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns dock en stor men.
Använda VLC kan du förhandsgranska de enskilda delarna. Eller om du har arkivet 1-8 av tio, kan du berätta WinRAR att hålla trasiga filer och bara använda den filen, men du skulle nog behöva reparera det på något sätt. Men med filer 4-10 betyder det inte att man kan extrahera 4-10 sedan WinRar berätta för er att det krävs föregående fil. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det brukade vara en VLC RAR plugin, men verkar som det är Mac först nu. SO bara utdraget och checkmarl hålla trasiga filer och titta på det på det sättet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Problemet löst! Tack MJM. Nu kan jag extrahera enda rar sidan och titta på video. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Extern hårddisk - Hur partitionera en del FAT32 och en del NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25 maj 2009 15:52 |
| Vilken del av Laptop komponenter Uppgraderbara? | Theresonly1 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 20 april 2009 14:35 |
| Bygga en PC! Del ett. | alex | General Hardware Chat | 10 | 3 mars 2009 22:14 |
| Extrahera saker i bilder | computeruler | Multimedia & Codecs | 7 | 7 oktober 2008 12:52 |
| Pc delen listan plz kommentar | Spencer2004 | General Hardware Chat | 28 | 6 oktober 2008 16:38 |
| Thread Tools | |
| |