![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok så det vil lære dig, hvordan du ændrer form / størrelse ting på ansigter 1. størrelse
her er det, før billedet ![]() 1.) Til at ændre størrelsen åbne billedet og derefter højreklikke på backround layer og vælg duplicite lag derefter bruge Marquette værktøj (tryk m), og vælg den ting du gerne vil stille større og derefter gå til Edit> omdanne> skala og omfang det til, hvordan nogensinde big du ønsker, og klik derefter på kryds i den øverste værktøjslinje og derefter størrelse er blevet ændret og derefter blot flytte den rundt indtil det ser godt ud, og jeg fik noget som dette (Jeg har lige ændret den læbe størrelse du kan gøre andre gerne øjne næse ECT ECT)2.) Nu så bare trykke R-knappen og foretag shure Thet sløre værktøjet er valgt, og ændre sløre værktøj til omkring en 30% opacitet og derefter bare udviske linjerne, at du kan se fra de større ting og derefter din gjort! sammenligne det oprindelige billede til dette og meddelelse læberNu vil jeg vise dig, hvordan du kan ændre formen på ansigtstræk 1). Gøre de samme ting, du gjorde sidste gang ved at vælge den funktion, du ønsker at ændre formen på jeg gør næsen denne gang (du kan også bruge lasso værktøj til at vælge ting for) så gå til Edit> omdanne> kæde og rodet rundt med det indtil du kan lide den form og kram 2.) Nu skal du bare klikke på check, og du har måske bemærket, at nogle af billedet har vendt grå eller sådan noget ![]() hvis dette er sket vælge klonavl værktøj stempel (r) og Alt-klik på det område, du ønsker at tage huden fra og så bare gå over grap dele indtil det ser sådan ud ![]() 3.) Nu blot tage det sløre værktøj igen (r) og bare blå den med en 30% oppacity derefter skal det gøres! ![]() Michale Jackson !!!!!!!!! ![]() håber det var brugbart Mit system: ubr gaming computer
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske vil tilføje photoshop eller noget, der binder disse vejledninger til fotoredigering, som i øjeblikket de er temmelig vag.
| |||
| |||
| i titlen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligner en nice tutorial, men du kan se redigere mærker på denne ene
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| I cant synes at redigere titlen myself |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad ønsker du at blive kaldt stedet så? Jeg vil redigere det
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| sandsynligvis fordi det er for længe siden. |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøgte at redigere den, så snart dave indsendt, men ændre den til ændre størrelse / form af ting på face-photoshop eller noget i den retning |
|
| |||
| |||
| Titlen bør være, Facial Manipulation i Photoshop. Fordi det er, hvad det er lol, også jeg er enig med thingie. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Manipulation 'Liquify »Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Cobalt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |