![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok så dette vil lære deg hvordan du kan endre formen / størrelsen på ting på ansikter 1ste størrelsen
her er før bilde ![]() 1.) For å endre størrelsen åpne bildet og deretter høyreklikk på backround laget og velge duplicite laget deretter bruke Marquette verktøyet (trykk m) og velg det du ønsker å gjøre større og deretter går du til Rediger> transformere> skala og skalere det til hvordan noen store du vil ha, og klikk deretter merke i den øverste verktøylinjen og deretter størrelsen har blitt endret og da bare flytte den rundt till det ser bra ut og jeg har noe sånt (Jeg har nettopp endret leppe størrelse du kan gjøre andre liker øyne nese ect ect)2.) Nå deretter trykker du bare på r-knappen og gjør shure thet dimme verktøyet er valgt, og endre dimme verktøyet til ca 30% gjennomsiktighet og deretter bare dimme linjene at du kan se på større ting, og det gjøres! sammenligne det opprinnelige bildet til dette, og varsel leppenenå vil jeg vise deg hvordan du kan endre formen på ansiktstrekk 1.) Gjøre det samme du gjorde sist gang med å velge den funksjonen du ønsker å endre formen på jeg gjør nesen denne gangen (du kan også bruke Lasso-verktøyet til å velge ting også) og gå til Rediger> transformere> renning og rotet rundt med det til du liker formen og sånt 2.) Nå klikker du bare sjekke og merker du kanskje at noen av bildet har slått grå eller noe sånt ![]() Hvis dette har skjedd velge klone verktøyet stempel (r) og alt klikk på området du vil ta huden fra og deretter går over grap deler till det ser slik ut ![]() 3.) Nå bare ta dimme nytt (r) og kun blå den med en 30% oppacity så det bør gjøres! ![]() Michale Jackson !!!!!!!!! ![]() håper dette var til hjelp Min System: ubr gaming maskin
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje vil legge til photoshop eller noe som binder disse veiledningene til bilderedigering, for tiden de er ganske vag.
| |||
| |||
| i tittelen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser ut som en fin tutorial, men du kan se redigeringslinjen merker på denne
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| i cant synes å redigere teksten selv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva ønsker du den til å bli kalt stedet da? Jeg vil redigere det
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| sannsynligvis fordi det er for lenge siden. |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å redigere det snarest dave posted at men endre den til endre størrelse / form av saker på forsiden photoshop eller noe sånt |
|
| |||
| |||
| Tittelen bør være, Facial manipulering i Photoshop. Fordi det er hva det er lol, også jeg er enig med thingie. |