![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok så det kommer att lära dig hur du ändrar form / storlek på saker på ansikten 1:a storlek
Här är före bilden ![]() 1.) För att ändra storlek öppna bilden och sedan högerklicka på bakgrund lagret och välj duplicite lager sedan använda Marquette verktyget (tryck m) och välj det du vill göra större och sedan gå till Redigera> omforma> skala och skala den till hur allt stora du vill ha och klicka på markering i övre verktygsfält och sedan storlek har ändrats och sedan bara flytta runt tills det ser bra ut och jag fick något sådant (Jag har just ändrat läppen storlek du kan göra andra likadana ögon näsa ect ect)2.) Nu sedan bara trycka på R-knappen och gör Shure Thet grumla verktyget är valt och ändra grumla verktyg till ca 30% opacitet och sedan bara sudda ut linjerna att du kan se från de större sak och sedan ditt gjort! jämföra den ursprungliga bilden med detta och märker läpparnanu kommer jag att visa dig hur du ändrar form av ansikts-funktioner 1.) Göra samma sak som du gjorde förra gången, genom att välja funktionen som du vill ändra formen för jag gör näsan den här gången (du kan också använda lasso för att välja saker också) går att redigera> omforma> varp och driver med det tills du gillar formen och sånt 2.) Nu bara klicka på kontrollen, och du kan märka att en del av bilden har blivit grå eller något sådant ![]() Om detta har hänt välja klon verktyget stämpel (n) och alt klicka på det område du vill ta hud från och sedan gå över grap delar tills det ser ut så här ![]() 3.) Nu bara ta grumla igen (r) och bara blå med en 30% oppacity bör det ske! ![]() michale jackson !!!!!!!!! ![]() hoppas detta hjälpte Mitt System: ubr spel dator
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske vill lägga Photoshop eller något som band dessa riktlinjer för bildredigering, som för närvarande är ganska vag.
| |||
| |||
| i rubriken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser ut som en fin handledning, men du kan se redigera varumärkena på den här en
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| jag skränande verkar ändra rubriken själv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad vill du att det kallas i stället då? Jag kommer att redigera det
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| förmodligen för att det är för länge sedan. |
|
| |||
| |||
| Jag försökte ändra det så snart som dave postat det, men ändra den till ändra storlek / form av saker på ansikte Photoshop eller nåt sånt |
|
| |||
| |||
| Titeln bör vara, Facial Manipulationsmekanismer i Photoshop. Eftersom det är vad det är lol, även jag håller med thingie. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Otillbörlig KONDENSERA "Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hur du använder Photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16:e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobolt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |