![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Vet noen om en god gratis driveroppdateringer app for å finne mangler drivere? Jeg har vært på nettet og fant masse men alle koster penger. Kanskje det er poenget, en god app. koster penger. De fleste la meg laste ned programmet gratis, men da må jeg betale for å få driverne. Real smerte. Mizsua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd å kjøre Windows Update, plukker opp 99% av sakene.
| |||
| |||
| Ja jeg har, men til ingen nytte. Jeg har ikke den savnede sjåføren details for hånden, men jeg skal legge dem i kveld. Skål for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Drivere er vanligvis gratis nedlastinger fra produsenten! Jeg er forvirret.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva er det du vil driverne?
| |||
| |||
| Takk fyrene Jeg har klart å finne det meste ved hjelp av Everest. Bare mangler et nettverk driver nå. |
|
| |||
| |||
| Prøv produsentene hjemmeside. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Hjelp! Min datamaskin laster ikke ned noen oppdateringer Eg Gj.sn., Computer oppdateringer Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Fristen for AVG 7.5 GRATIS OPPDATERINGER 31 august 2008 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 11 juli 2008 15:10 |
| Oppdateringer | austringer | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 28 april 2008 07:23 |
| Thread Tools | |
| |