![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Någon som vet en bra gratis drivrutinsuppdateringar app att hitta saknade drivrutiner? Jag har varit på nätet och hittade massor men alla kostar pengar. Kanske det är den punkt, en bra app kostar pengar. Flesta Låt mig hämta app gratis men då måste jag betala för att få förarna. Verklig smärta. Mizsua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du försökt köra Windows Update, plockar upp 99% av saker.
| |||
| |||
| Ja jag har men till ingen nytta. Jag har inte fått de saknade drivrutin till hands men jag kommer att lägga upp dem ikväll. Skål för din hjälp. |
|
| |||
| |||
| Förarna är oftast gratis nedladdningar från tillverkaren! Jag är förbryllad.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad är det du vill ha drivrutiner för?
| |||
| |||
| Tack grabbar Jag har lyckats hitta de flesta använder Everest. Bara saknar ett nätverk förare nu. |
|
| |||
| |||
| Prova tillverkarens hemsida. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Hjälp! Min dator inte hämta uppdateringar Eg Gen, Computer Uppdateringar Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| SISTA DAG FÖR AVG 7.5 gratis uppdateringar 31 august 2008 | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 11 juli 2008 15:10 |
| Uppdateringar | austringer | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 28 april 2008 07:23 |
| Thread Tools | |
| |