mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Frysning når Watching Videos

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 10:50
Medlem Gruppen

Default Frysning når Watching Videos

Jeg har lige bygget min computer omkring en måned siden og det er det eneste problem Jeg har på det.

Når jeg ser videoer på steder bortset fra youtube, og efter ca 5-10 minutter af samme / forskellige videoer, får jeg en sort skærm. Jeg kan se markøren, og når jeg flytte den og vente markøren vises, hvor jeg flyttede det, men jeg cant ser den faktisk bevæger sig.

Jeg kører Windows 7 om firefox 64 bit (?), Så jeg tror, at kunne have noget at gøre med det.
Old 17. juni 2009, 13:40
Administrator Gruppen

Flash og Java op til dato?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17. juni 2009, 13:58
Donor-Gruppen

Musen ting underligt, men det kunne være dodgy eller modstridende codecs.

Prøv at afinstallere dem alle, og derefter blot at installere DivX bundle, eller et af forskellige alt i én-pakker, afkrydse hver mulighed.

På den måde du kender intet er i konflikt med hinanden.
Old 17. juni 2009, 14:22
Medlem Gruppen

Noget jeg glemte at nævne er, at dette kun sker, når jeg går fullscreen.

Og markøren, synes det som om, selvom tingene kinda fryse og jeg får en sort skærm, kan jeg stadig bevæger musen på den sorte skærm, men det halter så meget, at jeg ikke kan se de faktiske bevægelighed.

Med hensyn til Java, jeg tror ikke, jeg har været i stand til at arbejde på firefox til Windows Vista eller 7. Når jeg bliver bedt om at installere de manglende plugin, den ikke installere noget. Og på denne computer (Windows 7) Jeg kiggede rundt for en java men kun findes andre tråde af mennesker spørger, hvorfor jeg lige installeret java til Explorer.
Old 17. juni 2009, 14:33
Donor-Gruppen

Måske fordi du kører i x64?

Hvis ja åbne 32-bit version af IE, og installere eventuelle manglende plug-ins, det bør arbejde derefter.
Old 17. juni 2009, 15:13
Medlem Gruppen

Tja, jeg har Firefox (Jeg er ikke sikker på, om det er 64 bit eller hvad), som jeg normalt bruger og har fået det problem, Firefox (Fejlsikret tilstand), som jeg har aldrig brugt, IE, og IE 64 bit.

Jeg kan ikke lide IE en masse, men jeg vil prøve det og se om jeg får nogen problemer. Ikke sikker på, hvad fejlsikret tilstand er præcis, men jeg kan også prøve det.
Old 18. juni 2009, 11:37
Donor-Gruppen

Firefox havn't officielt frigivet en 64 bit version.

Men andet end flash kræver behov, ville jeg helt anbefale minefelt, som tilføjer videre til FF, og giver dig mulighed for at bruge FF i 64 bit, med gevind og alt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem, når Ser DVD pesplaya Multimedia & Codecs 2 18 oktober 2009 06:22
Audio klik og stød, når du kan afspille MP3, se video, og Loading spil? Damse Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 13 oktober 2009 08:56
Hjemmelavede videoer - Home Made Videoer ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 5. jun 2008 15:46
Videoer holde indefrysning torana9x Webbrowsere & FTP Klienter 2 20th Dec 2007 04:08
At se tv på pc'en. Gazmondo Grafikkort & Monitors 1 14th Dec 2007 16:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.