![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige bygget min computer omkring en måned siden og det er det eneste problem Jeg har på det. Når jeg ser videoer på steder bortset fra youtube, og efter ca 5-10 minutter af samme / forskellige videoer, får jeg en sort skærm. Jeg kan se markøren, og når jeg flytte den og vente markøren vises, hvor jeg flyttede det, men jeg cant ser den faktisk bevæger sig. Jeg kører Windows 7 om firefox 64 bit (?), Så jeg tror, at kunne have noget at gøre med det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flash og Java op til dato?
| |||
| |||
| Musen ting underligt, men det kunne være dodgy eller modstridende codecs. Prøv at afinstallere dem alle, og derefter blot at installere DivX bundle, eller et af forskellige alt i én-pakker, afkrydse hver mulighed. På den måde du kender intet er i konflikt med hinanden. |
|
| |||
| |||
| Noget jeg glemte at nævne er, at dette kun sker, når jeg går fullscreen. Og markøren, synes det som om, selvom tingene kinda fryse og jeg får en sort skærm, kan jeg stadig bevæger musen på den sorte skærm, men det halter så meget, at jeg ikke kan se de faktiske bevægelighed. Med hensyn til Java, jeg tror ikke, jeg har været i stand til at arbejde på firefox til Windows Vista eller 7. Når jeg bliver bedt om at installere de manglende plugin, den ikke installere noget. Og på denne computer (Windows 7) Jeg kiggede rundt for en java men kun findes andre tråde af mennesker spørger, hvorfor jeg lige installeret java til Explorer. |
|
| |||
| |||
| Måske fordi du kører i x64? Hvis ja åbne 32-bit version af IE, og installere eventuelle manglende plug-ins, det bør arbejde derefter. |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg har Firefox (Jeg er ikke sikker på, om det er 64 bit eller hvad), som jeg normalt bruger og har fået det problem, Firefox (Fejlsikret tilstand), som jeg har aldrig brugt, IE, og IE 64 bit. Jeg kan ikke lide IE en masse, men jeg vil prøve det og se om jeg får nogen problemer. Ikke sikker på, hvad fejlsikret tilstand er præcis, men jeg kan også prøve det. |
|
| |||
| |||
| Firefox havn't officielt frigivet en 64 bit version. Men andet end flash kræver behov, ville jeg helt anbefale minefelt, som tilføjer videre til FF, og giver dig mulighed for at bruge FF i 64 bit, med gevind og alt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem, når Ser DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Audio klik og stød, når du kan afspille MP3, se video, og Loading spil? | Damse | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 13 oktober 2009 08:56 |
| Hjemmelavede videoer - Home Made Videoer | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5. jun 2008 15:46 |
| Videoer holde indefrysning | torana9x | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 20th Dec 2007 04:08 |
| At se tv på pc'en. | Gazmondo | Grafikkort & Monitors | 1 | 14th Dec 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |