![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri rakennettu minun tietokone noin kuukausi sitten, ja tämä on ainoa ongelma Minulla on sitä. When I'm katsot videoita sivustoissa muiden kuin youtube jälkeen noin 5-10 minuuttia samaa / eri videoita, saan musta ruutu. Näen kohdistinta, ja kun voin siirtää se ja odota, että kohdistin tulee näkyviin silloin, kun muutin, mutta I cant todella nähdä sen liikkuessa. I'm Windows 7 firefox 64 bittinen (?), Joten olen sitä mieltä, että saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flash ja Java enintään päivämäärä?
| |||
| |||
| Hiiri asioita outoa, mutta se voi olla vaarallinen tai ristiriitaisten koodekit. Kokeile poistamalla ne kaikki, ja sitten vain asennat DivX Bundle tai yksi eri kaikki samassa paketteja, raksutus joka vaihtoehto. Näin tiedät mitään ristiriitaisia toistensa kanssa. |
|
| |||
| |||
| Jotain Unohdin mainita, että tämä tapahtuu vain, kun siirryn fullscreen. Ja kohdistin, vaikuttaa siltä että vaikka asiat kinda jäätyä ja saan musta ruutu, voin silti siirtää hiirellä musta ruutu, mutta se on jäänyt niin paljon, että en näe todellinen liikkuvuus. Mitä java, en usko, että olen saanut tehdä työtä sen firefox Windows Vista tai 7. Kun olen pyytänyt asentaa puuttuvat plugin, se ei asenna mitään. Ja tämä tietokone (Windows 7) Katsoin olemassa java mutta vain löytyi muiden viestijoukot ihmiset pyytävät, joten juuri asennettu java Explorer. |
|
| |||
| |||
| Ehkä koska olet käynnissä x64? Jos näin on avata 32-bittinen versio IE, ja asentaa Puuttuviin pluginien, se olisi tehtävä sen jälkeen. |
|
| |||
| |||
| No minulla on Firefox (En ole varma, onko se on 64 bittiä tai mitä) jota tavallisesti käyttää ja ne ovat olleet siitä, että ongelma, Firefox (safe-tila), jossa olen koskaan käyttänyt, IE, ja IE 64 bit. I don't like IE paljon, mutta I'll kokeilla sitä ja katsoa, jos saan mitään ongelmia. Etkö ole varma, mitä vikasietotilassa juuri, mutta voisin myös kokeilla sitä. |
|
| |||
| |||
| Firefox havn't virallisesti julkaissut 64-bittinen versio. Kuitenkin, muut kuin salama vaativia tarpeita, haluan täysin suositella miinakenttä, joka lisää edelleen FF, ja voit käyttää FF 64 bit, kierteitettyjen ja kaikkea. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma Kun katselet DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 lokakuu 2009 06:22 |
| Audio napsautukset ja kolhuja, kun MP3, voit katsella videoita, ja lataaminen Games? | Damse | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 13 lokakuu 2009 08:56 |
| Homemade Videos - Home Made Videos | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5th Jun 2008 15:46 |
| Videot pitää jäädyttäminen | torana9x | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 20. Joulukuu 2007 04:08 |
| Television katselu PC. | Gazmondo | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 14. Joulukuu 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |