mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Bevriezing bij Watching Video's

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2009, 10:50
Lid Fractie

Default Bevriezing bij Watching Video's

Ik bouwde mijn computer ongeveer een maand geleden en dit is het enige probleem dat ik met haar.

When I'm watching video's op andere sites dan youtube, na ongeveer 5-10 minuten van dezelfde / verschillende video's, krijg ik een zwart scherm. Ik zie de cursor, en wanneer ik het en wacht de cursor wordt weergegeven waar ik verhuisd, maar ik cant werkelijk zien bewegen.

Ik ben met Windows 7 op firefox 64 bit (?), Dus ik denk dat misschien iets te doen.
Old 17 juni 2009, 13:40
Administrator Group

Flash en Java-tot-datum?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 juni 2009, 13:58
Donor Groep

De muis dingen vreemd, maar het zou kunnen worden dodgy of conflicterende codecs.

Probeer het verwijderen van alle, en dan alleen het installeren van de DivX-bundel, of een van diverse alles in een pakket, tikt elke optie.

Op die manier weet u niets is tegenstrijdig met elkaar.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 17 juni 2009, 14:22
Lid Fractie

Iets wat ik vergat te vermelden is dat dit alleen gebeurt wanneer ik ga fullscreen.

En de cursor, het lijkt alsof zelfs al dingen kinda vriezer en ik krijg een zwart scherm, ik kan nog steeds met de muis op het zwarte scherm, maar het loopt zo veel dat ik niet zie de werkelijke beweging.

Wat java, ik denk niet dat ik heb kunnen werken op Firefox voor Windows Vista of 7. Toen ik ben gevraagd om de ontbrekende plugin te installeren, is het niet iets installeert. En op deze computer (Windows 7) Ik keek rond voor een java, maar alleen andere draden van de mensen te vragen, zodat ik net geïnstalleerde java te ontdekkingsreiziger.
Old 17 juni 2009, 14:33
Donor Groep

Misschien omdat u in de x64?

Als dat zo open de 32-bits versie van IE, en installeer de ontbrekende plug-ins, het zou moeten werken dan.
Old 17 juni 2009, 15:13
Lid Fractie

Nou heb ik Firefox (I'm not sure if it's 64 bit of wat) die ik normaal gebruik en zijn om het probleem, Firefox (veilige modus), die heb ik nooit gebruikt, IE, en IE 64 bit.

Ik hou niet van IE veel, maar ik zal het proberen en kijken of ik eventuele problemen. Niet zeker weet wat de veilige modus is precies, maar ik zou ook kunnen proberen.
Old 18 jun 2009, 11:37
Donor Groep

Firefox havn't officieel een 64-bits versie.

Echter, anders dan voor flash nodig moet, ik zou volledig bevelen Mijnenveld, waardoor op FF, en kunt u gebruik FF in 64 bit, met schroefdraad en alles.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem bij Dvd pesplaya Multimedia & Codecs 2 18 oktober 2009 06:22
Audio Klikken en Bumps bij het afspelen van MP3, Video's bekijken, en laden Games? Damse Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 13 oktober 2009 08:56
Homemade video's - Home Made Video's ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 De 5 juni 2008 15:46
Video's houden bevriezing torana9x Web Browsers & FTP Clients 2 20 dec 2007 04:08
TV kijken op de PC. Gazmondo Grafische Kaarten & Monitors 1 14 dec 2007 16:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.