![]() |
|
| |||
| |||
| Ik bouwde mijn computer ongeveer een maand geleden en dit is het enige probleem dat ik met haar. When I'm watching video's op andere sites dan youtube, na ongeveer 5-10 minuten van dezelfde / verschillende video's, krijg ik een zwart scherm. Ik zie de cursor, en wanneer ik het en wacht de cursor wordt weergegeven waar ik verhuisd, maar ik cant werkelijk zien bewegen. Ik ben met Windows 7 op firefox 64 bit (?), Dus ik denk dat misschien iets te doen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flash en Java-tot-datum?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De muis dingen vreemd, maar het zou kunnen worden dodgy of conflicterende codecs.
Probeer het verwijderen van alle, en dan alleen het installeren van de DivX-bundel, of een van diverse alles in een pakket, tikt elke optie. Op die manier weet u niets is tegenstrijdig met elkaar. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Iets wat ik vergat te vermelden is dat dit alleen gebeurt wanneer ik ga fullscreen. En de cursor, het lijkt alsof zelfs al dingen kinda vriezer en ik krijg een zwart scherm, ik kan nog steeds met de muis op het zwarte scherm, maar het loopt zo veel dat ik niet zie de werkelijke beweging. Wat java, ik denk niet dat ik heb kunnen werken op Firefox voor Windows Vista of 7. Toen ik ben gevraagd om de ontbrekende plugin te installeren, is het niet iets installeert. En op deze computer (Windows 7) Ik keek rond voor een java, maar alleen andere draden van de mensen te vragen, zodat ik net geïnstalleerde java te ontdekkingsreiziger. |
|
| |||
| |||
| Misschien omdat u in de x64? Als dat zo open de 32-bits versie van IE, en installeer de ontbrekende plug-ins, het zou moeten werken dan. |
|
| |||
| |||
| Nou heb ik Firefox (I'm not sure if it's 64 bit of wat) die ik normaal gebruik en zijn om het probleem, Firefox (veilige modus), die heb ik nooit gebruikt, IE, en IE 64 bit. Ik hou niet van IE veel, maar ik zal het proberen en kijken of ik eventuele problemen. Niet zeker weet wat de veilige modus is precies, maar ik zou ook kunnen proberen. |
|
| |||
| |||
| Firefox havn't officieel een 64-bits versie. Echter, anders dan voor flash nodig moet, ik zou volledig bevelen Mijnenveld, waardoor op FF, en kunt u gebruik FF in 64 bit, met schroefdraad en alles. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem bij Dvd | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 oktober 2009 06:22 |
| Audio Klikken en Bumps bij het afspelen van MP3, Video's bekijken, en laden Games? | Damse | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 13 oktober 2009 08:56 |
| Homemade video's - Home Made Video's | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | De 5 juni 2008 15:46 |
| Video's houden bevriezing | torana9x | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 20 dec 2007 04:08 |
| TV kijken op de PC. | Gazmondo | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 14 dec 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |