![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag byggde min dator för ungefär en månad sedan och det är det enda problemet jag har på den.
När jag tittar på video på webbplatser än youtube, efter cirka 5-10 minuter av samma / olika videor, jag får en svart skärm. Jag ser markören, och när jag flyttar den och vänta markören visas där jag flyttade den, men jag skränande verkligen se den i rörelse. Jag kör Windows 7 på firefox 64 bitars (?), Så jag tror att det kan ha något med det att göra. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Flash och Java upp datum?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Musen saker udda, men det kan vara taskiga eller motstridiga codecs.
Prova att avinstallera dem alla, och sedan bara installera DivX bunt, eller en av flera i ett paket, tickar varje alternativ. På så sätt vet du ingenting är i konflikt med varandra. Mitt System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Något jag glömde nämna är att detta bara händer när jag går fullscreen.
Och markören, det verkar som om även om saker Kinda frysa och jag får en svart skärm, jag kan fortfarande flytta musen på svart skärm, men det ligger så mycket att jag inte ser den faktiska rörligheten. Som för java, jag tror inte att jag har kunnat arbeta på Firefox för Windows Vista eller 7. När jag får frågan om att installera de saknade plugin det inte installera något. Och på den här datorn (Windows 7) Jag tittade runt på en java men bara hittat andra trådar av folk frågar, så jag har just installerat java till Explorer. |
|
|
|||
|
|||
|
Kanske för att du kör i x64?
Om så öppna 32-bitars versionen av IE och installera någon plugin-program som saknas, det borde fungera då. |
|
|
|||
|
|||
|
Jo jag har Firefox (Jag är inte säker på om det är 64 bitar eller vad) som jag brukar använda och har få problem, Firefox (Felsäkert läge) som jag aldrig använt, IE och IE 64-bitars.
Jag tycker inte om IE ett parti, men jag ska prova det och se om jag får några problem. Inte säker på vad felsäkert läge är exakt, men jag kan också försöka med det. |
|
|
|||
|
|||
|
Firefox havn't officiellt släppt en 64 bitars version.
Men annat än blixt kräver behov, skulle jag helt rekommenderar minfält, som läggs till FF, och kan du använda FF i 64 bitar, gängade och allt. |