![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok dus in deze handleiding zal ik laten zien hoe je contact volken geconfronteerd en dat soort dingen om te beginnen zal ik je laten zien hoe te verwijderen vlekken
1.) Open je foto in Photoshop en druk op de j-knop en maak zeker dat de genezing penseel is geselecteerd NIET DE STOP HEALING ONE is geselecteerd en druk op alt-en nwo terwijl bedrijf alt klik op een stuk van de huid zonder vlekken en dan "verf over" de vlekken en zodra ze zijn allemaal weg je moet er zo uitzien voordat ![]() na ![]() Nu zal ik je laten zien hoe glad de huid ziek gebruik iemand met veel wrinkels 1.) Met uw foto van de persoon die u wenst te glad is geopend ga naar Filter> blauw> gausian vervagen en stel deze in op ongeveer 3 nu op de rechts bovenaan is er een knop met 3 vakken en een pijl en wanneer je uw muis over het moet dag iets van de geschiedenis en klik erop en als je er vak dat verschijnt en het laatste wat hij zegt moet gausian onscherpte en een vak ernaast het vakje en klik op de actie boven it Now hit y en maken Shure de histoty instrument borstel is geselecteerd en ga over de huid die u wilt soepele en wanneer u bent allemaal gedaan moet er zo uitzien VOOR ![]() NA Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Great work 5 / 5 |
|
| |||
| |||
| Bedankt! didnt onscherpte het teveel zoals de vorige keer? LOL Ik vraag me af of ik nog steeds dat pic van die oude dame .... |
|
| |||
| |||
| LMAO dat oude dame bewerken keek alsof je het gedaan met MS Paint, kunt u bij ons langs manier sindsdien. Maar als ik jou was id verlof een beetje smet zodat het lijkt meer realistisch. |
|
| |||
| |||
| haha thanks too bad i dont hebben dat de oude dame niet meer ..... i dont weet nog hoe je iets zou doen dat in MS Paint dat zou prettttyy harde |