![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok så i denne guiden vil jeg vise deg hvordan du røre folk med billedsiden opp og sånn for å starte Jeg vil vise deg hvordan du fjerner blemishes
1.) Åpner bildet i Photoshop, og deretter trykker du på j og foreta shure at healing brush verktøyet er valgt IKKE DET STOPP Healing ONE er valgt og nwo trykke ALT, og mens du fremdeles holder alt klikker et stykke hud uten blemishes og deretter male over "den blemishes og når de er borte du skal se slik ut før ![]() etter ![]() Nå vil jeg vise deg hvordan du jevner ut huden ill bruke noen med mye wrinkels 1.) Med bilde av den personen du ønsker å glatte er åpent gå til filter> blå> gausian Blur og sett den til rundt 3 nå på øverst til høyre vil det være en knapp med 3 bokser og en pil, og når du setter musen over det bør den dagen noe historie godt klikke på den og når du gjør det vil være boksen som dukker opp og de siste ting det står bør gausian dimme og en boks ved siden av den hake av i boksen og klikk på handling ovenfor det nå hit y og foreta shure den histoty verktøyet penselen er valgt, og deretter gå over huden du vil jevne og når du er ferdig med det skal se slik ut FØR ![]() ETTER Min System: ubr gaming maskin
|
|
| |||
| |||
| Flott arbeid 5 / 5 |
|
| |||
| |||
| Takk! didnt dimme det for mye som sist? LOL Jeg lurer på om jeg fortsatt har det bilde av den gamle damen .... |
|
| |||
| |||
| LMAO at gamle damen redigerer så ut som om du hadde gjort det med MS maling, har du kommet langs veien siden da. Men hvis jeg var deg id forlate litt skavank å gjøre det ser mer realistisk. |
|
| |||
| |||
| haha takk Synd jeg dont har den gamle damen mer ..... jeg fremdeles dont vite hvordan du ville gjøre noe sånt i MS Paint som ville være prettttyy hardt |