![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, så i den här guiden kommer jag att visa hur du kontakt folk möter upp och saker som att börja Jag kommer att visa dig hur du tar bort fläckar
1.) Öppna din bild i Photoshop och sedan trycka på j-knappen och gör Shure att healing brush verktyget är valt INTE Stop BOTBAR ONE är valt och NWO tryck alt och medan han fortfarande innehar alt klicka på en bit av huden utan fläckar och sedan "måla över" fläckar och när de väl är borta ska du se ut så här innan ![]() efter ![]() Nu kommer jag att visa er hur man jämna ut huden sjuka använda någon med mycket wrinkels 1.) Med ditt foto på den person du vill smidig är öppen går du till filter> blå> gausian suddig och ställ den i ca 3 nu längst upp till höger kommer det att finnas en knapp med 3 boxar och en pil och när du sätter muspekaren över den bör dagen något liknande historia och klicka på den och när du gör det kommer att bli ruta som dyker upp och det sista den säger bör gausian oskärpa och en rutan bredvid det kryssa i rutan och klicka sedan på de åtgärder som ovan det nu drabbats y och gör Shure den histoty verktyg pensel är valt och sedan gå över huden du vill släta och när ni alla gjort det bör se ut så här INNAN ![]() EFTER Mitt System: ubr spel dator
|
|
| |||
| |||
| Bra jobbat 5 / 5 |
|
| |||
| |||
| Tack! didnt grumla det alltför mycket som förra gången? LOL jag undrar om jag fortfarande har att pic i den gamla tanten .... |
|
| |||
| |||
| LMAO den gamla damen redigera såg ut som om du skulle gjort det med ms färg, har du kommit längs vägen sedan dess. Men om jag var du id lämna lite fel att göra det ser mer realistiskt. |
|
| |||
| |||
| haha tack Synd att jag inte har den gamla damen mer ..... jag fortfarande vet hur du skulle göra nåt sånt i ms färg som skulle prettttyy hårt |