mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Gimp 2.4?

Reply

Thread Tools
Old 14. maj 2008, 09:32
Donor-Gruppen

Default Gimp 2.4?

Hej alle, jeg har brug for lidt hjælp, ive søgte og søgte efter tutorials på gimp men har aldrig stødt på en explainung, hvordan du ændrer størrelsen af ting i dit billede, et øje for eksempel im ikke sikker på, om gimp kan gøre dette kan man kaste lys her?
Old 15. maj 2008, 03:48
Donor-Gruppen

Default Gimp 2.4?

Bare igen at læse det, og det var ikke helt klart, hvad jeg mente var, som i nogle photosshops kan du minipulate nogen del af det billede, du vil, ive set folk inlarge og minimere øjne næse læber etc blot ved at klikke på den specifikke del af den billede. Jeg tænkte på om der er nogen plug ins for gimp at tillade dette, eller er det allerede har det?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Alle kender en god GIMP tutorials stealthking Multimedia & Codecs 0 12 juni 2009 03:12
Enhver Fabrikat Der Egne GIMP Brushes? KanoakaVirus Multimedia & Codecs 6 29 marts 2009 09:28
Endnu en GIMP Tut Fra Kano * Windows Kun * KanoakaVirus Multimedia & Codecs 5 23 marts 2009 16:36
Manipulation 'Liquify »Med Gimp. KanoakaVirus Multimedia & Codecs 8 2 november 2008 15:22
Gimp Discussion evilfantasy General Software Chat 9 27 marts 2008 20:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.