mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Gimp 2.4?

Reply

Thread Tools
Old 14 mai 2008, 09:32
Donor Group

Default Gimp 2.4?

Hei alle, jeg trenger litt hjelp, Ive søkte og søkte på opplæring på GIMP men har aldri kommet over en explainung hvordan du kan endre størrelsen på ting i et bilde, et øye for eksempel im ikke sikker på om gimp kan gjøre dette, kan hvem som helst felle noen lys her?
Old 15 mai 2008, 03:48
Donor Group

Default Gimp 2.4?

Bare gjenvalg lese og det var ikke helt klart hva jeg mente var, som i noen photosshops kan du minipulate noen del av bildet du ønsker, Ive sett folk inlarge og minimere øyne, nese lepper osv. bare ved å klikke på bestemte deler av bilde. Jeg lurte på om det er noen plug ins for gimp som tillater dette, eller gjør det allerede har gjort det?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Alle som vet noen bra GIMP Tutorials stealthking Multimedia & Kodeker 0 12 juni 2009 03:12
Anyone Gjør Det Own GIMP Børster? KanoakaVirus Multimedia & Kodeker 6 29 mars 2009 09:28
Nok et GIMP Tut Fra Kano * Windows Bare * KanoakaVirus Multimedia & Kodeker 5 23 mars 2009 16:36
Manipulering "Liquify Med Gimp. KanoakaVirus Multimedia & Kodeker 8 2 november 2008 15:22
Gimp Diskusjon evilfantasy General Software Chat 9 27 mars 2008 20:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.