![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg trenger litt hjelp, Ive søkte og søkte på opplæring på GIMP men har aldri kommet over en explainung hvordan du kan endre størrelsen på ting i et bilde, et øye for eksempel im ikke sikker på om gimp kan gjøre dette, kan hvem som helst felle noen lys her? |
|
| |||
| |||
| Bare gjenvalg lese og det var ikke helt klart hva jeg mente var, som i noen photosshops kan du minipulate noen del av bildet du ønsker, Ive sett folk inlarge og minimere øyne, nese lepper osv. bare ved å klikke på bestemte deler av bilde. Jeg lurte på om det er noen plug ins for gimp som tillater dette, eller gjør det allerede har gjort det? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle som vet noen bra GIMP Tutorials | stealthking | Multimedia & Kodeker | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Anyone Gjør Det Own GIMP Børster? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Nok et GIMP Tut Fra Kano * Windows Bare * | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Manipulering "Liquify Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Gimp Diskusjon | evilfantasy | General Software Chat | 9 | 27 mars 2008 20:42 |
| Thread Tools | |
| |