![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag behöver lite hjälp, ive sökte och sökte på självstudiekurser om gimp men har aldrig stött på en explainung hur man kan ändra storlek på saker i bilden, ett öga exempelvis im inte säker på om gimp kan göra detta kan man sprida lite ljus här? |
|
| |||
| |||
| Läste precis om detta, och det var inte helt klart vad jag menade var, som i vissa photosshops du kan minipulate någon del av bilden du vill, ive sett folk inlarge och minimera ögon näsa läppar etc bara genom att klicka på viss del av bild. Jag undrar om det finns någon plug ins för gimp som tillåter detta eller har den redan har den? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alla som vet något bra GIMP tutorials | stealthking | Multimedia & Codecs | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Vem som helst Gör Det Egna GIMP Brushes? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Ännu ett GIMP Tut Från Kano * Windows Endast * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Otillbörlig KONDENSERA "Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Gimp Diskussion | evilfantasy | General Software Chat | 9 | 27 mars 2008 20:42 |
| Thread Tools | |
| |