![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Viime vuonna minulla sisällytetty avoimen lähdekoodin valokuva-albumin osaksi minun verkkosivuilla. Oma digitaalikamera klo laadun I valittu antaa kuvia, jotka ovat noin 2 Mt kokoisia. Jos haluat nähdä nämä minun valokuva-albumin I vähensi kuvasuhteen ja tiedoston koko pieneni hieman, mutta laatu laski huomattavasti. Kun voin tarkastella muiden valokuva-albumeja, he onnistuvat ovat hyvälaatuisia, suuria kuvia, mutta tiedoston kokoa on kbs! Kuinka he tekevät tämän? Miten niitä komprimoimalla säilyttäen samalla laatua. Kaikki panos olisi hyvä |
|
| |||
| |||
| Missä muodossa olet säästö heitä? Muuntamalla ne JPEG tulee pienentää merkittävästi. |
|
| |||
| |||
| kyllä ne ovat JPEG. Kun he tulevat heti minun kamera ne 2MB ja 1728 x 2304. Haluaisin vähentää koko ja tiedoston kokoa, mutta säilyttää hyvä laatu ja kuvasuhde |
|
| |||
| |||
| Hei Kundit, Uskon, että kun lasku se ulottuvuus samaan laajennuksen maali harjalla esimerkiksi siitä, että laatu on parempi ja koon on oltava vähemmän sitä ennen. Kunnioittavasti |
|
| |||
| |||
| Oma kamera tallentaa kuvia samalla tavalla. Käytän MS Paint pienenee heitä. |
|
| |||
| |||
| Hyvä Jezza, Myös pienentää kokoa, mitä tilannevedoksen kanssa Print Screen-näppäintä ja aikaisemmin se MS maalilla. ei se hyvä idea? ![]() Kunnioittavasti, |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Yrittää Microsft PowerToys Resizer.exe http://www.microsoft.com/windowsxp/D...powertoys.mspx Oikealla puolella näytön viisi jopa alhaalta.
|
| |||
| |||
| Mr. ServerGuy, Se on hyvä ohjelma, mutta se toimii vain Windows XP. Ei ole olemassa muita siitä, että se työ voittaa näköala?. Kiittää u uudelleen tätä ohjelmaa. Kunnioittavasti, |
|
| |||
| |||
| Paras ilmainen valokuvien koon työkalu olen käyttänyt on GIMP. www.gimp.org GIMP sisältää kaiken, että maksetaan ohjelma ei. Vain se on ilmainen. |
|
| |||
| |||
| Tämä näyttää melko hyvältä. http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm Gimp vie hieman saada käyttää.
__________________ serverguy |