![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Vorig jaar heb ik overgenomen van een open source fotoalbum op mijn website. Mijn digitale camera op de kwaliteit die ik heb geselecteerd geeft foto's die ongeveer 2 MB groot zijn. Weer te geven deze in mijn fotoalbum ik verlaagde het aspect ratio en de grootte van het bestand daalde iets, maar de kwaliteit daalde enorm. Wanneer ik andere fotoalbums beheren zij hebben een goede kwaliteit, grote foto's, maar de bestandsgrootte in de kbs! Hoe doen ze dit? Hoe zijn ze te comprimeren met behoud van de kwaliteit. Elke input zouden gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Welk formaat bent u besparen ze in? Ze te converteren naar JPEG zal de omvang drastisch. |
|
| |||
| |||
| ja ze JPEG. Als ze komen rechtstreeks uit mijn camera ze 2MB en 1728 x 2304. Ik zou graag willen verlagen grootte en de grootte van het bestand, maar een goede kwaliteit en aspect ratio |
|
| |||
| |||
| Hallo Jongens, Ik denk dat wanneer we verlagen dimensie op dezelfde uitbreiding op de verfkwast bijvoorbeeld, de kwaliteit wordt beter en de afmetingen zijn mindere zij voorheen. Hoogachtend, |
|
| |||
| |||
| Mijn camera slaat foto's op dezelfde manier. Ik gebruik MS Paint krimpen ze. |
|
| |||
| |||
| Beste Jezza, Ook het verminderen van de omvang, hoe zit het met momentopname Print Screen-toets en het verleden op MS verf. is het niet een goed idee? ![]() Hoogachtend, |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Proberen Microsft PowerToys Resizer.exe http://www.microsoft.com/windowsxp/D...powertoys.mspx Rechterkant van het scherm, vijf uit bodem.
|
| |||
| |||
| Mr ServerGuy, Het is goed programma, maar het werkt alleen op Windows XP. Is er geen ander dat het werken op win vista?. Dank u nogmaals voor dit programma. Hoogachtend, |
|
| |||
| |||
| De beste gratis foto resizing tool ik heb gebruikt is GIMP. www.gimp.org GIMP bevat alles dat een betaald programma doet. Alleen het is gratis. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige Advies over Goede kwaliteit Pc, s | scooby180169 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 27 september 2009 17:03 |
| Hoe te wijzigen Pictogrammen voor bestanden? Niet File Types of mappen, elk apart bestand. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 1 | 26 jul 2009 05:10 |
| Het comprimeren van video bestand te passen op een DVD met behoud van kwaliteit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 3 | 31 Jan 2009 16:03 |
| Digital "Re-Master" ING software, VHS - PC - Goede Dossier - DVD | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 0 | 25 nov 2008 11:33 |
| Goede kwaliteit onderdelen te koop | Gazmondo | CJ Gebruikt Marktplaats | 24 | 7 mei 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |