![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk har kun spillet rundt med, at programmet synes jeg, det er awesome! Det kan konvertere hele partier af fotos og gøre alle mulige ting til dem - automatisk. Jeg anbefaler du prøver det, især hvis du har en masse billeder fra et kamera til at konvertere. Jeg hentede den bærbare udgave, så du kan prøve det uden at installere det.
|
| |||
| |||
| Faststone er en af de bedste. |
|
| |||
| |||
| Og dens frie ![]() Jeg kan ikke tro jeg har ikke fundet det før.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, Really tak, jeg vil prøve dem og fortælle u. Venlig hilsen |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer.
|
| |||
| |||
| Hej igen, Undskyld for forsinkelsen, og jeg får et godt resultat. Tak for din hjælper El-Tantawy |
|
| |||
| |||
| Hvilket program har du ende med at bruge? Glad for du har fundet en løsning.
|
| |||
| |||
| Mr. Serverguy Undskyld for min dårlige afklaring, jeg bruge tre programmer til at hæve / sænke fotografiet størrelse som nævnt nedenfor: 1. PROG. er "Image Resizer Power legetøj", og det størrelsen til at passe 640X470, 800x600, 1024X768 og 240x320 skærmen. 2. PROG. er "MS maling" med stretch og påvirke værktøj, når jeg fald billedstørrelsen beslutningen bliver bedre i modsætning til når jeg øge størrelsen. 3. PROG. er "Adobe Photoshop" med Billedstørrelse i Image menu kan du bestemme pixel dimensioner og dokumentet størrelsen på det tidspunkt, du får en bedre resultater. Med venlig hilsen El-Tantawy |