![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eigenlijk hebben alleen gespeeld rond met dat programma, ik vind het geweldig! Het kan converteren hele batches van foto's en doet allerlei dingen die voor hen - automatisch. Ik raad je het, vooral als u veel foto's van een camera te converteren. Ik downloadde de draagbare versie, zodat u kunt proberen het zonder te installeren.
|
| |||
| |||
| FastStone is een van de beste. |
|
| |||
| |||
| En het is gratis ![]() Ik kan niet geloven dat ik nog niet erg vóór.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, Echt bedankt, ik zal proberen hen en vertellen u. Met vriendelijke groet |
|
| |||
| |||
| Geen problemen.
|
| |||
| |||
| Hallo weer, Sorry voor de vertraging, en ik krijg een goed resultaat. Bedankt voor jou helpt El-Tantawy |
|
| |||
| |||
| Welk programma heb je uiteindelijk gebruikt? Blij dat je een oplossing gevonden.
|
| |||
| |||
| Mr Serverguy Excuseer me voor mijn slechte verduidelijking, gebruik ik drie programma's te verhogen / verlagen van de foto formaat zoals hieronder vermeld: 1e prog. is' Image Resizer Power speelgoed "en het formaat past 640X470, 800X600, 1024X768 en 240x320 scherm. 2e prog. is "MS Paint" met stretch en scheef instrument, toen ik daling van de afbeeldingsgrootte de resolutie beter in tegenstelling tot toen ik de grootte. 3e prog. is "Adobe Photoshop" met afbeeldingsgrootte in het menu Afbeelding, kunt u bepalen de pixel afmetingen en het document grootte op het moment krijg je een betere resultaten. Hoogachtend, El-Tantawy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige Advies over Goede kwaliteit Pc, s | scooby180169 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 27 september 2009 17:03 |
| Hoe te wijzigen Pictogrammen voor bestanden? Niet File Types of mappen, elk apart bestand. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 1 | 26 jul 2009 05:10 |
| Het comprimeren van video bestand te passen op een DVD met behoud van kwaliteit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 3 | 31 Jan 2009 16:03 |
| Digital "Re-Master" ING software, VHS - PC - Goede Dossier - DVD | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 0 | 25 nov 2008 11:33 |
| Goede kwaliteit onderdelen te koop | Gazmondo | CJ Gebruikt Marktplaats | 24 | 7 mei 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |