![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk har bare spilt rundt med dette programmet, jeg synes det er kjempebra! Det kan konvertere hele grupper av bilder og gjøre alle slags ting for dem - automatisk. Jeg anbefaler at du prøver det, spesielt hvis du har mange bilder fra kamera til å konvertere. Jeg lastet ned den bærbare versjonen, så du kan prøve det uten å installere den.
|
| |||
| |||
| Faststone er en av de beste. |
|
| |||
| |||
| Og gratis ![]() Jeg kan ikke tro at jeg ikke har funnet det før.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Really takk, vil jeg prøve dem og fortell u. Med vennlig hilsen |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer.
|
| |||
| |||
| Hei igjen, Beklager for forsinkelsen, og jeg får et godt resultat. Takk for din hjelp El-Tantawy |
|
| |||
| |||
| Hva programmet gjorde du ende opp med? Glad du har funnet en løsning.
|
| |||
| |||
| Mr. Serverguy Unnskyld for min stakkars avklaring jeg bruke tre programmer for å øke / redusere bildestørrelsen som nevnt nedenfor: 1ste prog. er "Image Resizer Power leketøy" og den endrer størrelsen til å passe 640X470, 800X600, 1024X768 og 240x320 skjerm. 2dre prog. er "MS Paint" med strekke og skew verktøyet når jeg senke bildestørrelse oppløsningen blir bedre i motsetning til når jeg øke størrelsen. 3dje prog. er "Adobe Photoshop" med bildestørrelse i Bilde-menyen kan du bestemme pixel dimensjoner og dokumentets størrelse på det tidspunktet du få et bedre resultat. Med vennlig hilsen El-Tantawy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen råd på god kvalitet Pc, s | scooby180169 | General Hardware Chat | 6 | 27 september 2009 17:03 |
| Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| Komprimering av videofiler å passe på en DVD beholder kvaliteten? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Kodeker | 3 | 31 januar 2009 16:03 |
| Digital "Re-Master" ing programvare, VHS - PC - God Arkiv - DVD | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Kodeker | 0 | 25 nov 2008 11:33 |
| God kvalitet komponenter for salg | Gazmondo | CJ Brukes Marketplace | 24 | 7 mai 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |