![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg tænkte, om du kan hjælpe mig. Jeg har for nylig begyndt at downloade torrent-filer. Men min videoredigeringssoftware opretter en fil, der er lyden af den oprindelige fil, men ikke video. Jeg har også redigeringssoftware, der skaber en "film" ved at kombinere forskellige videoklip. Da jeg forsøgte at oprette videoklip med ovennævnte software, programmet selv lukker ned fra filer, der er længere end et minut. Nogen, der har dette problem? Håber at få et svar snart. |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Flyttet til Multimedia, Drivers & Codecs forum. Vi tillader ikke, at diskussionen om torrents her, se Denne Post til grunde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Problem | etipjar | General Hardware Chat | 1 | 7 januar 2008 15:08 |
| Ny Computer Problem | CaPpedDoG | General Hardware Chat | 11 | 31 december 2007 22:30 |
| Computer problem | gretgret | General Hardware Chat | 14 | 27th Dec 2007 03:26 |
| Computer Problem | Jase123 | General Hardware Chat | 5 | 27 oktober 2007 04:37 |
| Computer problem | jungle-bhoy | General Hardware Chat | 13 | 1. sep 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |