![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg lurer på om du kan hjelpe meg. Jeg har nylig startet å laste ned torrent-filer. Men min videoredigeringsprogramvare oppretter en fil som har lyd i den opprinnelige filen, men ikke video. Jeg har også redigering programvare som lager en "film" ved å kombinere forskjellige videoklipp. Da jeg prøvde å lage videoklipp med nevnte programvare programmet slår seg av fra filer som er lengre enn et minutt. Noen som har dette problemet? Håper å få et svar snart. |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Flyttet til Multimedia Drivere og Codecs forum. Vi tillater ikke diskusjon av torrents her, se Dette innlegget for årsakene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Problem | etipjar | General Hardware Chat | 1 | 7 januar 2008 15:08 |
| New Computer Problem | CaPpedDoG | General Hardware Chat | 11 | 31 desember 2007 22:30 |
| Computer problem | gretgret | General Hardware Chat | 14 | 27 desember 2007 03:26 |
| Computer Problem | Jase123 | General Hardware Chat | 5 | 27 oktober 2007 04:37 |
| Computer problem | Jungel-bhoy | General Hardware Chat | 13 | 1ste sep 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |