mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Hjælp, Audio Driver ikke installeret

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2009, 09:52
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp, Audio Driver ikke installeret

Hej alle,

Jeg kan ikke finde ud af, hvilke lyddriver Jeg har brug for .... Help please?

Bundkort Navn: Soltek SL-PT880E-RL / PT880E2-RL
CPU Type: Intel Celeron, 2400 MHz (24 x 100)
Old 10. juni 2009, 10:02
Donor-Gruppen

Om bord eller et kort?
Old 10. juni 2009, 10:14
Donor-Gruppen

Bedste jeg kunne finde, at Bundkort bruger Realtek AC97 ombord lyd. Er det korrekt eller har du et lydkort installeret? Her er et link til AC97 drivere. Nu så vidt, hvilken driver du har brug for. Dette link fører dig til en side på Realtek websted for AC97 audio codecs. Skal du markere feltet, der siger: "Jeg accepterer ovenstående" og tryk næste. Skærmen vil blinke, og du vil stadig være på samme scrren bortset fra, at nu feltet er markeret. Hit Næste igen.

Nu vil du blive på siden for at hente dine drivere. Du har flere valgmuligheder, og de fleste beskæftiger sig med den type operativsystem du har. Hvis du har Vista eller Win7 bliver du nødt til at downloade en zip-fil til din drivere. For ethvert andet OS skal du hente den eksekverbare (. Exe). Den exe for enhver Windows andre end vista, Win7 og WIN95 bør den anden mulighed. Klik på ordet går fra den ene af de valg til højre for kolonne indeholder dit operativsystem. Undlad at klikke på en i Express boks. Du er ikke registreret der, så det vil ikke fungere. Jeg har konstateret, at få drivere fra Realtek tager lang tid i forhold til andre downloads, så du skal ikke bekymre dig, hvis det siger, at det vil være et stykke tid.

Hope this helps.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Multimedia audio controller driver shaun236 Multimedia & Codecs 1 21. maj 2009 19:43
Sound Pls? Nr. lydenhed installeret efter Format Black Magic Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 4 marts 2009 04:17
Lyddriver lyd problem på Acer timboeve Multimedia & Codecs 3 24th May 2008 07:56
Driver Query ref audio / video ashmehta Multimedia & Codecs 2 14 juni 2008 14:36
Lyddriver problemer hollibob Multimedia & Codecs 5 28 oktober 2007 11:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.