mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Help, Audio Driver niet geïnstalleerd

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2009, 09:52
Nieuw Lid Fractie

Hi all,

Ik kan niet achterhalen welke audio driver ik nodig heb .... Help alstublieft?

Moederbord Naam: Soltek SL-PT880E-RL / PT880E2-RL
CPU Type: Intel Celeron, 2400 MHz (24 x 100)
Old 10 jun 2009, 10:02
Donor Groep

Onboard of kaart?
Old 10 jun 2009, 10:14
Donor Groep

Beste wat ik kon vinden dat moederbord maakt gebruik van de Realtek AC97 onboard geluid. Klopt dat of heb je een geluidskaart geïnstalleerd? Hier is een link naar de AC97 drivers. Nu zoveel welke driver u nodig heeft. Deze link brengt u naar een pagina op de site voor de Realtek AC97 audio-codecs. Moet u het selectievakje dat zegt: "Ik ga akkoord met de bovenstaande" en klik op Volgende. Het scherm knippert en je zult nog steeds op dezelfde scrren behalve dat nu het vakje is aangevinkt. Hit Volgende opnieuw.

Nu wordt u op de pagina te downloaden van uw chauffeurs. U heeft meerdere opties en ze meestal met het type besturingssysteem dat u hebt. Als je Vista of Win7 u het downloaden van een zip-bestand voor uw chauffeurs. Voor elk ander OS dat je moet downloaden van het uitvoerbare bestand (. Exe). De exe voor Windows, andere dan vista, Win7 en Win95 moet de tweede optie. Klik op het woord Ga uit een van de opties aan de rechterkant van de kolom met uw besturingssysteem. Klik niet op de ene in de Express-box. U bent niet geregistreerd is er dus het zal niet werken. Ik heb geconstateerd dat je drivers van Realtek duurt lang vergeleken met andere downloads, dus maak je geen zorgen als zij zegt dat het zal een tijdje.

Hoop dat dit helpt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.