mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hjelp Audio Driver ikke installert

Reply

Thread Tools
Old 10 juni 2009, 09:52
New Member Group

Default Hjelp Audio Driver ikke installert

Hei alle,

Jeg kan ikke finne ut hvilke lyddriver jeg trenger .... Hjelp takk?

Hovedkort Navn: Soltek SL-PT880E-RL / PT880E2-RL
CPU Type: Intel Celeron, 2400 MHz (24 x 100)
Old 10 juni 2009, 10:02
Donor Group

Ombord eller kort?
Old 10 juni 2009, 10:14
Donor Group

Beste jeg kunne finne som Hovedkort bruker Realtek AC97 onboard lyd. Er det riktig, eller har du et lydkort installert? Her er en link til AC97 drivere. Nå så langt som hvilken driver du trenger. At koblingen tar deg til en side på Realtek nettsted for AC97 lydkodeker. Du må se boks som sier: "Jeg godtar ovenfor" og trykk neste. Skjermen vil blinke og du vil fortsatt være på samme scrren bortsett fra at nå det er merket. Hit Neste igjen.

Nå blir du på siden for å laste ned drivere. Du har flere alternativer, og de fleste håndtere den type operativsystem du har. Hvis du har Vista eller Win7 må du laste ned en zip-fil for driverne. For alle andre OS du bør laste ned kjørbar fil (. Exe). Den exe for noen Windows annet enn vista, Win7 og Win95 bør det andre alternativet. Klikk ordet Gå fra et av valgene på høyre side av kolonnen inneholder OS. Ikke klikk på den i Express boksen. Du er ikke registrert der, slik at den ikke vil fungere. Jeg har funnet ut at å få driverne fra Realtek tar lang tid sammenlignet med andre downloads, så ikke bry deg om det står det blir en stund.

Håper dette hjelper.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Multimedia audio controller driver shaun236 Multimedia & Kodeker 1 21 mai 2009 19:43
Sound Pls? Ingen lydenhet installert etter Format Black Magic Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 4 mars 2009 04:17
Lyddriver lyd problem på Acer timboeve Multimedia & Kodeker 3 24 juni 2008 07:56
Driver Query ref audio / video ashmehta Multimedia & Kodeker 2 14 juni 2008 14:36
Lyddriver problemer hollibob Multimedia & Kodeker 5 28 oktober 2007 11:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.