![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP Photosmart 8150 printer. Jeg har for nylig måtte re-installere operativsystemet til min pc (Windows XP). Da jeg kom til at installere printerdriveren, får jeg en besked "adgang nægtet". Budskabet på pop up box siger: 'D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m Forudindlæs datafilelist ... « Det skete et sted mellem 3-24%, afhængigt af hvad præferencer jeg vælger. Jeg nærmede HP help desk, der var fremragende til at begynde med. Jeg har nu forsøgt alle gældende download fra HP fejlfinding side og rådgivning fra HP involverer msconfig afkrydsningsfelter men jeg kan stadig få den samme besked. HP har nu opgivet mig sige det må være operatring systemet! Printeren fungerede fint, før jeg er nødt til at re-installere driveren. Er der nogen forslag til, hvad der kan være årsag? Hilsen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret printer?
| |||
| |||
| Printeren stadig afinstalleret / uunplugged. Installationen "fører" disk tager mig igennem den sædvanlige procedure og går ned, samtidig med at installere. |
|
| |||
| |||
| Tilslut strømkablet, og tænd printeren. Indsæt installere cd og annullere installere. Tilslut USB og følg plug and play bedt om. Når du bliver spurgt, hvor de skal lede efter drivere check / kryds CD Rom |