vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ohje asennus tulostaa kuljettajan ohjelmisto

Reply

Thread Tools
Old 11 elokuu 2007, 08:13
Uusi Jäsen

Default Ohje asennus tulostaa kuljettajan ohjelmisto

Minulla on HP Photosmart 8150 tulostin. Olen ollut hiljattain uudelleen asentaa käyttöjärjestelmä minun PC (Windows XP). Kun tulin uudelleen asentaa tulostinohjaimen, saan viestin "käyttö estetty". Viesti pop-up-ruudussa lukee: "D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m Esilataa datafilelist ..." Tämä tapahtui kaikkialla välillä 3-24% riippuen siitä, mitä mieltymysten I valitse.

Lähestyin HP help desk, jotka olivat erinomaista aloittaa. Olen nyt yrittänyt kaikin sovelletaan ladata HP vianetsintään sivu ja neuvoja HP joihin msconfig valintaruudut mutta olen silti saada sama viesti. HP on nyt luopuneet minua sanomalla, sen on oltava operatring järjestelmä! Tulostin oli toimii hyvin ennen minun on uudelleen asentaa ajuri.

Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, mitä voi olla syy?

Terveisin
Old 11 elokuu 2007, 11:45
Rahoittajien ryhmän

Oletko asentanut kirjoittimen?

Varmista asennat kuljettajan ensin.

My System: Mukautettu Rakennettu v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Emolevy:
Asus P5PL2-E
RAM-muisti:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Western Digital 160GB Sata kiintolevy
Optinen asema (t):
LG DVD-ROM ja Liteon 20x DVD-RW
Asia / PSU:
Cooler Master asia ja Antec PSU
Jäähdytys:
2x Antec Tuulettimet
Network / Internet:
BT Laajakaista
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 11 elokuu 2007, 11:51
Uusi Jäsen

Tulostin on edelleen uninstalled / uunplugged.

Asennus "kuljettaja" levy vie minut läpi tavanomaista menettelyä ja kaatuu vaikka asennusta.
Old 11 elokuu 2007, 12:32
Moderator Group

Kytke virtajohto ja käynnistä tulostin.
Lisää asentaa CD-ja cancell asentaa.
Kytke USB-ja seurata plug and play kehotteita.
Kun kysytään, mistä etsiä kuljettajien tarkistaa / rasti CD Rom
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
BT voyager 100 ohjaimen asennus - newdev.dll virhe Miki Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 30 heinäkuu 2009 06:29
Auta minua kiitos:) Asus ohjaimen asennus ongelmia. Cleolump Graphics Cards & Näytöt 6 17. marraskuu 2008 00:40
Windows XP-asiakkaat eivät poimien ryhmäkäytäntöobjektia ohjelmiston asennuksen asetukset Jonathon28 Windows-käyttöjärjestelmät 0 20th Jun 2008 02:33
Ohjelmiston asennus ongelmia sparky33 General Software Chat 6 27. marraskuu 2007 11:47
Intel-video-ohjaimen asennus Linux? iloveyouintarweb Linux & Alternative OS 2 18th Mar 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.