![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on HP Photosmart 8150 tulostin. Olen ollut hiljattain uudelleen asentaa käyttöjärjestelmä minun PC (Windows XP). Kun tulin uudelleen asentaa tulostinohjaimen, saan viestin "käyttö estetty". Viesti pop-up-ruudussa lukee: "D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m Esilataa datafilelist ..." Tämä tapahtui kaikkialla välillä 3-24% riippuen siitä, mitä mieltymysten I valitse. Lähestyin HP help desk, jotka olivat erinomaista aloittaa. Olen nyt yrittänyt kaikin sovelletaan ladata HP vianetsintään sivu ja neuvoja HP joihin msconfig valintaruudut mutta olen silti saada sama viesti. HP on nyt luopuneet minua sanomalla, sen on oltava operatring järjestelmä! Tulostin oli toimii hyvin ennen minun on uudelleen asentaa ajuri. Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, mitä voi olla syy? Terveisin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko asentanut kirjoittimen?
| |||
| |||
| Tulostin on edelleen uninstalled / uunplugged. Asennus "kuljettaja" levy vie minut läpi tavanomaista menettelyä ja kaatuu vaikka asennusta. |
|
| |||
| |||
| Kytke virtajohto ja käynnistä tulostin. Lisää asentaa CD-ja cancell asentaa. Kytke USB-ja seurata plug and play kehotteita. Kun kysytään, mistä etsiä kuljettajien tarkistaa / rasti CD Rom |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| BT voyager 100 ohjaimen asennus - newdev.dll virhe | Miki | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 30 heinäkuu 2009 06:29 |
| Auta minua kiitos:) Asus ohjaimen asennus ongelmia. | Cleolump | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 17. marraskuu 2008 00:40 |
| Windows XP-asiakkaat eivät poimien ryhmäkäytäntöobjektia ohjelmiston asennuksen asetukset | Jonathon28 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20th Jun 2008 02:33 |
| Ohjelmiston asennus ongelmia | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27. marraskuu 2007 11:47 |
| Intel-video-ohjaimen asennus Linux? | iloveyouintarweb | Linux & Alternative OS | 2 | 18th Mar 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |