![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een HP Photosmart 8150 printer. Ik moest onlangs opnieuw installeren van het besturingssysteem op mijn pc (Windows XP). Toen ik opnieuw installeren van het printerstuurprogramma, krijg ik een bericht 'toegang geweigerd'. Het bericht over de pop-up box, zegt: "D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m voorspanning datafilelist ... ' Dit gebeurde ergens tussen de 3-24%, afhankelijk van wat voorkeuren selecteer ik. Ik benaderde de HP helpdesk die uitstekend om mee te beginnen. Ik heb nu geprobeerd om de toepassing te downloaden van de HP trouble shooting pagina en advies van HP waarbij msconfig selectievakjes maar ik ben nog steeds dezelfde boodschap. HP nu hebben opgegeven op mij te zeggen dat moet het operatring systeem! De printer werkte prima voordat ik opnieuw te installeren van de driver. Heeft iemand suggesties over wat mogelijk de oorzaak? Groeten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de installatie van de printer?
| |||
| |||
| De printer blijft verwijderd / uunplugged. De installatie 'bestuurder' disc kost mij via de gebruikelijke procedure en crashes tijdens het installeren. |
|
| |||
| |||
| De stekker in het stopcontact en schakel de printer. Plaats de installatie CD en cancell installeren. Stekker in de USB-en follow-plug-and-play gevraagd. Als u wordt gevraagd om te kijken waar voor bestuurders controleren / aankruisen CD Rom |