mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hjelp med installasjon av utskriften driverprogramvaren

Reply

Thread Tools
Old 11 august 2007, 08:13
New Member Group

Default Hjelp med installasjon av utskriften driverprogramvaren

Jeg har et HP Photosmart 8150 printer. Jeg har nylig måtte re-installere operativsystemet på PC (Windows XP). Da jeg kom for å re-installere skriverdriveren, får jeg meldingen "Ingen tilgang". Meldingen på pop up-boksen, sier: "D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m Forhåndslasting datafilelist ..." Dette skjedde mellom 3-24%, avhengig av hvilke innstillinger jeg velger.

Jeg nærmet HP help desk som var utmerket til å begynne med. Jeg har nå prøvd alle gjeldende nedlasting fra HP problemer skyting og råd fra HP involverte msconfig avmerkingsbokser men jeg fortsatt får den samme meldingen. HP har nå gitt opp på meg, sier det må være operatring system! Skriveren jobbet bra før jeg måtte installere driveren.

Har noen noen forslag på hva som kan være årsaken?

Hilsen
Old 11 august 2007, 11:45
Donor Group

Har du installert skriveren?

Kontroller at du installerer driveren først.

Min System: Custom Built v1.2

Prosessor (er):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Hovedkort:
Asus P5PL2-E
RAM-minne:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Western Digital 160GB SATA HDD
Optisk stasjon (er):
LG DVD-ROM og LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case og Antec PSU
Cooling:
2x Antec Fans
Nettverk / Internett:
BT bredbånd
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 11 august 2007, 11:51
New Member Group

Skriveren fortsatt uinstallerte / uunplugged.

Installasjonen "driver" plate tar meg gjennom vanlig prosedyre og kræsjer mens du installerer.
Old 11 august 2007, 12:32
Moderator Group

Plugg inn strømkabelen og slår på skriveren.
Sett installere CD og cancell installere.
Plugg inn USB og følg plug and play instruksjonene.
Når du blir spurt om hvor du skal lete etter drivere sjekk / tick CD
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
BT Voyager 100 driverinstallasjonen - newdev.dll feil Miki Nettverk, modem og VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Hjelp meg please:) Asus driverinstallasjonen problemer. Cleolump Kabinetter & Skjermer 6 17 nov 2008 00:40
Windows XP-klienter ikke plukke opp GPO programvareinstallering innstillinger Jonathon28 Windows-operativsystemer 0 20 juni 2008 02:33
Programvareinstallering problemer sparky33 General Software Chat 6 27 nov 2007 11:47
Intel skjermdriveren installasjon på Linux? iloveyouintarweb Linux og alternative OS 2 18 mars 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.