![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et HP Photosmart 8150 printer. Jeg har nylig måtte re-installere operativsystemet på PC (Windows XP). Da jeg kom for å re-installere skriverdriveren, får jeg meldingen "Ingen tilgang". Meldingen på pop up-boksen, sier: "D: \ setup \ hpzpr \ 01.exe m Forhåndslasting datafilelist ..." Dette skjedde mellom 3-24%, avhengig av hvilke innstillinger jeg velger. Jeg nærmet HP help desk som var utmerket til å begynne med. Jeg har nå prøvd alle gjeldende nedlasting fra HP problemer skyting og råd fra HP involverte msconfig avmerkingsbokser men jeg fortsatt får den samme meldingen. HP har nå gitt opp på meg, sier det må være operatring system! Skriveren jobbet bra før jeg måtte installere driveren. Har noen noen forslag på hva som kan være årsaken? Hilsen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installert skriveren?
| |||
| |||
| Skriveren fortsatt uinstallerte / uunplugged. Installasjonen "driver" plate tar meg gjennom vanlig prosedyre og kræsjer mens du installerer. |
|
| |||
| |||
| Plugg inn strømkabelen og slår på skriveren. Sett installere CD og cancell installere. Plugg inn USB og følg plug and play instruksjonene. Når du blir spurt om hvor du skal lete etter drivere sjekk / tick CD |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| BT Voyager 100 driverinstallasjonen - newdev.dll feil | Miki | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Hjelp meg please:) Asus driverinstallasjonen problemer. | Cleolump | Kabinetter & Skjermer | 6 | 17 nov 2008 00:40 |
| Windows XP-klienter ikke plukke opp GPO programvareinstallering innstillinger | Jonathon28 | Windows-operativsystemer | 0 | 20 juni 2008 02:33 |
| Programvareinstallering problemer | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 nov 2007 11:47 |
| Intel skjermdriveren installasjon på Linux? | iloveyouintarweb | Linux og alternative OS | 2 | 18 mars 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |