mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Hjälp med installation av skrivardrivrutinen programvara

Reply

Thread Tools
Old 11 august 2007, 08:13
New Member Group

Default Hjälp med installation av skrivardrivrutinen programvara

Jag har en HP Photosmart 8150 skrivare. Nyligen hade jag till att installera om operativsystemet på min dator (Windows XP). När jag kom till re-installera skrivardrivrutinen Jag får ett meddelande om "åtkomst nekad". Budskapet på pop-up rutan säger: "D: \ Setup \ hpzpr \ 01.exe m förbelasta datafilelist ..." Detta hände någonstans mellan 3-24%, beroende på vilka preferenser jag väljer.

Jag kontaktade HP hjälpcentral som var utmärkt till att börja med. Jag har nu provat alla tillämpliga hämta från HP felsökning sidan och råd från HP innebär msconfig kryssrutor men jag är fortfarande får samma meddelande. HP har nu gett upp på mig att säga det måste vara operatring system! Skrivaren fungerade fint innan jag på nytt installera drivrutinen.

Har någon några förslag om vad som kan vara orsaken?

Hälsningar
Old 11 august 2007, 11:45
Givargruppen

Har du installerat skrivaren?

Se till att du installera drivrutinen först.

Mitt System: Egenbyggda v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moderkort:
Asus P5PL2-E
RAM Minne:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Grafikkort (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optisk enhet (er):
LG DVD-rom och LiteOn 20x DVD-RW
Mål / PSU:
Cooler Master mål och Antec PSU
Kylning:
2x Antec Fläktar
Nätverk / Internet:
BT Bredband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 11 august 2007, 11:51
New Member Group

Skrivaren är avinstallerats / uunplugged.

Installationen "förare" skiva tar mig genom det vanliga förfarandet och kraschar samtidigt installerar.
Old 11 august 2007, 12:32
Moderator-gruppen

Sätt i nätsladden och sätt på skrivaren.
Sätt installera CD och annullera installera.
Anslut USB och följ plug and play uppmaningarna.
När du tillfrågas om att leta efter drivrutiner kontrollera / kryssa CD
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
BT Voyager 100 förare installation - newdev.dll fel Miki Nätverk, Modem & VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Hjälp mig snälla:) Asus föraren installationen problem. Cleolump Grafikkort & Skärmar 6 17 november 2008 00:40
Windows XP-klienter inte lyftas grupprincipobjektet programvara installationsinställningar Jonathon28 Windows-operativsystem 0 20 juni 2008 02:33
Software installation problem sparky33 General Software Chat 6 27 november 2007 11:47
Intel grafikdrivrutinen installation på Linux? iloveyouintarweb Linux & Alternativa OS 2 18 mars 2007 19:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.