![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en HP Photosmart 8150 skrivare. Nyligen hade jag till att installera om operativsystemet på min dator (Windows XP). När jag kom till re-installera skrivardrivrutinen Jag får ett meddelande om "åtkomst nekad". Budskapet på pop-up rutan säger: "D: \ Setup \ hpzpr \ 01.exe m förbelasta datafilelist ..." Detta hände någonstans mellan 3-24%, beroende på vilka preferenser jag väljer. Jag kontaktade HP hjälpcentral som var utmärkt till att börja med. Jag har nu provat alla tillämpliga hämta från HP felsökning sidan och råd från HP innebär msconfig kryssrutor men jag är fortfarande får samma meddelande. HP har nu gett upp på mig att säga det måste vara operatring system! Skrivaren fungerade fint innan jag på nytt installera drivrutinen. Har någon några förslag om vad som kan vara orsaken? Hälsningar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installerat skrivaren?
| |||
| |||
| Skrivaren är avinstallerats / uunplugged. Installationen "förare" skiva tar mig genom det vanliga förfarandet och kraschar samtidigt installerar. |
|
| |||
| |||
| Sätt i nätsladden och sätt på skrivaren. Sätt installera CD och annullera installera. Anslut USB och följ plug and play uppmaningarna. När du tillfrågas om att leta efter drivrutiner kontrollera / kryssa CD |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| BT Voyager 100 förare installation - newdev.dll fel | Miki | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Hjälp mig snälla:) Asus föraren installationen problem. | Cleolump | Grafikkort & Skärmar | 6 | 17 november 2008 00:40 |
| Windows XP-klienter inte lyftas grupprincipobjektet programvara installationsinställningar | Jonathon28 | Windows-operativsystem | 0 | 20 juni 2008 02:33 |
| Software installation problem | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 november 2007 11:47 |
| Intel grafikdrivrutinen installation på Linux? | iloveyouintarweb | Linux & Alternativa OS | 2 | 18 mars 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |