![]() |
|
| |||
| |||
| Hey folk Jeg er opbygningen af en multimedia-afspiller inkl # ved hjælp af Visual Studio, og jeg ønsker at være i stand til at forbinde mp3 kodeenhed plugin's og så videre til det. Er der nogen, har nogen oplysninger om, hvordan man kan opnå dette? bekræftende fald disse oplysninger ville være meget værdsat. Mange tak Dennis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så har du lyst til at indkode filer til MP3 eller ønsker du at afspille MP3-filer? Eller begge dele?
| |||
| |||
| Der plejede at være et ActiveX plugin, mmplayer tror jeg. Jeg er lidt rusten på dette.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Beklager jeg ikke var mere klart ja jeg har brug for ansøgningen til både leg og konvertere mp3 via et plugin. Jeg vil tjekke dette websted tak for info. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, codeproject har en alt-i-ét projekt, men tag et kig på disse: Aumplib (alle former for konvertering) eller bare MP3 MP3-filer med MCI og nogle mere MCI |
|
| |||
| |||
| mange tak for heads up vil du også vide af et plugin, der kan spille flere formater af video af en hvilken som helst chance?. |
|
| |||
| |||
| Nej, men bruger MCI og / eller DirectShow skulle du være i stand til at gøre det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Multimedia Audio Controller? | Redviera | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 12 juli 2009 12:55 |
| Vista Multimedieafspilning glitching / stuttering | tsetsu | Multimedia & Codecs | 0 | 4 juni 2009 05:44 |
| Multimedia audio controller driver | shaun236 | Multimedia & Codecs | 1 | 21. maj 2009 19:43 |
| Multimedia audio controller | pete21 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 12. maj 2008 13:45 |
| Thread Tools | |
| |