![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset I'm rakentaminen Multimedia Player inkl # käyttäen Visual Studio ja haluan voida yhdistää mp3-kooderi plugin ja niin edelleen siihen. ei kukaan ole mitään tietoa siitä miten tämä? jos tämä tieto olisi paljon arvoa. Paljon kiitoksia Dennis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin haluat koodata tiedostoja MP3-tai haluatteko MP3-tiedostoja? Vai molemmat?
| |||
| |||
| Siellä oli ennen ActiveX-plugin, mmplayer mielestäni. Olen hieman ruosteessa tästä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olen pahoillani, että ei ole ollut selvää, kyllä minä tarvitsen soveltamisesta sekä soittaa ja muuntaa mp3 kautta plugin. Aion tarkistaa, että sivuston Thanks for the info. |
|
| |||
| |||
| En usko codeproject on all-in-one-hanketta, mutta katsokaapa näitä: Aumplib (kaikenlaisia muuntaminen) tai vain MP3 MP3 MCI: n kanssa ja hieman MCI |
|
| |||
| |||
| suurkiitos päälliköiden jopa tehdä tiedätte myös, että laajennuksen, joka voi olla useita formaatteja video mahdollisesti?. |
|
| |||
| |||
| Ei, mutta käyttäen MCI ja / tai DirectShow sinun pitäisi voida tehdä niin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Multimedia Audio Controller? | Redviera | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 12. Jul 2009 12:55 |
| Vista Multimedia Toisto on glitching / ilmennyt | tsetsu | Multimedia & Codecs | 0 | 4th Jun 2009 05:44 |
| Multimedia audio controller kuljettaja | shaun236 | Multimedia & Codecs | 1 | 21. toukokuuta 2009 19:43 |
| Multimedia Audio Controller | pete21 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 12. toukokuuta 2008 13:45 |
| Thread Tools | |
| |