![]() |
|
| |||
| |||
| Hey mensen ik ben het bouwen van een multimedia-speler incl. # met behulp van Visual Studio en ik wens te kunnen aansluiten mp3 encoder plugin is en dus op aan. Heeft iemand Voor alle informatie over hoe u dit? zo ja, deze informatie wordt zeer gewaardeerd. Many thanks Dennis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus wil je voor het coderen van bestanden naar MP3-of wil je spelen MP3's? Of beide?
Voor mij uw bericht is een beetje onduidelijk, maar een manier waarop ik zou aanraden codeproject.com sinds ik weet dat projecten in die richting zijn gedaan daar. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Er worden gebruikt om een ActiveX-plugin, mmplayer denk ik. Ik ben een beetje roestig op dit punt.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Sorry ik was niet meer duidelijk ja ik moet de aanvraag zowel voor afspelen en converteren mp3 via een plugin. i will check out die site Bedankt voor de info. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat codeproject heeft een all-in-een-project, maar een kijkje nemen bij deze: Aumplib (alle soorten conversie) of net MP3s MP3's met MCI en wat meer MCI |
|
| |||
| |||
| hartelijk dank voor de heads-up bent u ook weet van een plugin die kunnen spelen meerdere formaten van de video door een kans?. |
|
| |||
| |||
| Nee, maar met behulp van MCI en / of DirectShow u moeten kunnen doen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Multimedia Audio Controller? | Redviera | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 12 jul 2009 12:55 |
| Vista Multimedia afspeelcomponent is glitching / stotteren | tsetsu | Multimedia & Codecs | 0 | De 4 juni 2009 05:44 |
| Multimedia audio controller driver | shaun236 | Multimedia & Codecs | 1 | 21 mei 2009 19:43 |
| Multimedia audio controller | pete21 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 12 mei 2008 13:45 |
| Thread Tools | |
| |