![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folk jeg bygge en multimedia spiller inc # hjelp av Visual Studio, og jeg ønsker å kunne koble MP3 Encoder plugin og så videre til det. does noen har noen informasjon om hvordan du kan oppnå dette? Hvis så denne informasjonen vil være mye verdsatt. Mange takk Dennis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så har du lyst til å kode filer til MP3 eller ønsker du å spille MP3? Eller begge?
| |||
| |||
| Det pleide å være en ActiveX-plugin, mmplayer tror jeg. Jeg er litt rusten på dette.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg ikke var tydeligere ja jeg trenger programmet både spille og konvertere mp3 gjennom en plugin. Jeg skal sjekke ut dette nettstedet Takk for info. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke codeproject er en alt-i-ett prosjekt, men ta en titt på disse: Aumplib (alle typer konvertering) eller bare MP3s MP3s med MCI og mer MCI |
|
| |||
| |||
| mange takk for heads up tror du vet om en plugin som kan spille flere formater video av noen sjanse?. |
|
| |||
| |||
| Nei, men ved hjelp av MCI og / eller DirectShow skal du kunne gjøre det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Multimedia Audio Controller? | Redviera | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 12 juli 2009 12:55 |
| Vista Multimedia Avspilling er glitching / hakkete | tsetsu | Multimedia & Kodeker | 0 | 4 juni 2009 05:44 |
| Multimedia audio controller driver | shaun236 | Multimedia & Kodeker | 1 | 21 mai 2009 19:43 |
| Multimedia audio controller | pete21 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 12 mai 2008 13:45 |
| Thread Tools | |
| |