vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

HELP! Ongelmia DirectX / asentaminen Radeon-kortti

Reply

Thread Tools
Old 8 joulukuu 2007, 23:03
Uusi Jäsen

Hei,

Olen juuri ostanut 1650x pro Radeon näytönohjain ja im yrittää asentaa sen. Kun olet ladannut uusimmat ATIn näytönohjaimet ja asentamatta niitä .. i yrittää pelata pelejä, ja se kertoo minulle ei tehdä. Joten ... i juoksi dxdiag ja i teki 3d testi .. se tulee kaikkien 3 testit epäonnistui lavalla 8. Yritin uudelleen asentaa directx ja että didnt apua. Aikaisemmin minulla oli GeForce-2 ja i uninstalled kuljettajien .. mutta kun i piipahti GE-voiman takaisin sisään. Kai se vielä valinnut niitä. Joten kun menin laitteen hallinta ja yritti oikeus valita ja poistaa, se kertoo minulle jättänyt poistaa, koska kohde voi olla tarpeen käynnistää tietokone uudelleen. Olen kokeillut kaikkia siitä, että tiedän, että minun tietääkseni kukaan voi auttaa minua ratkaisen tämän ongelman? Vai ovatko kaikki ehdotukset, mitä voin tehdä?

Kiitos,
Konrad
Old 1 tammikuu 2008, 00:45
Uusi Jäsen

En tiedä, jos se toimii sinun mutta minulla oli paljon ongelmia oikein Ohjainten asentaminen minun ATI-kortti, ja käy ilmi, että siellä oli jotain vikaa Windows-käyttöjärjestelmä. Mutta sitten uudelleen, todennäköisesti ei toimi sinulle.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.