mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

HELP! Problemen met DirectX / Installeren Radeon kaart

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 23:03
Nieuw Lid Fractie

Default HELP! Problemen met DirectX / Installeren Radeon kaart

He,

Ik kocht een 1650x pro Radeon grafische kaart en im proberen te installeren. Na het downloaden van de nieuwste stuurprogramma's van ATI en ze te installeren .. Ik probeer in te spelen spelletjes en het zegt me niet te renderen. Dus ... Ik rende dxdiag en ik heb de 3d-test .. het gaat op alle 3 de tests Mislukt op het podium 8. Ik heb geprobeerd om opnieuw installeren van DirectX en dat didnt helpen. Voorheen had ik een GeForce-2 en ik de drivers verwijderd .. maar toen ik kwam de ge-werking terug bent. Ik denk dat het nog steeds hen opgepakt. Dus toen ging ik naar het apparaat manager en probeerde naar rechts klikken en verwijderen, maar zegt me niet te verwijderen omdat het object kan nodig zijn bij het opstarten van de computer. Ik heb geprobeerd alles wat ik weet met mijn kennis, kan iemand me helpen dit probleem oplossen? Of heeft u suggesties over wat ik kan doen?

Bedankt,
Konrad
Old 1 januari 2008, 00:45
Nieuw Lid Fractie

Default HELP! Problemen met DirectX / Installeren Radeon kaart

Ik weet niet of dit zou moeten werken voor je, maar ik had veel problemen correct installeren van drivers voor mijn ATI-kaart, en het blijkt dat er iets mis met mijn Windows-besturingssysteem. Maar nogmaals, dit zal waarschijnlijk niet werken voor jou.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ati Radeon 9800 Pro problemen help vjhalai Grafische Kaarten & Monitors 1 30 mei 2009 05:52
Palit Radeon 4850 grafische kaart Probleem Pablo15 CPUs, Moederborden & RAM 1 29 mei 2009 03:42
Radeon 9800 ventilatorgeluid of nieuwe kaart tijd! budredz Grafische Kaarten & Monitors 1 7 nov 2008 07:13
Grafische kaart: ATI Radeon X1250? carlito24 Laptops, Mobiles & PDA's 2 12 jul 2008 05:28
Radeon-kaart theoldman Grafische Kaarten & Monitors 6 11 jun 2007 23:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.