mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

HJELP! Problemer med DirectX / Installere Radeon-kort

Reply

Thread Tools
Old 8nde Dec 2007, 23:03
New Member Group

Default HJELP! Problemer med DirectX / Installere Radeon-kort

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt en 1650x pro Radeon grafikkort og im prøver å installere den. Når du laster ned de nyeste driverne fra ATI og installere dem .. Jeg prøver å spille spill, og det forteller meg ikke klarer å gjengi. Så ... Jeg kjørte dxdiag og jeg gjorde 3d test .. den kommer opp på alle 3 tester mislyktes på scenen 8. Jeg prøvde å installere DirectX og at didnt help. Tidligere hadde jeg en GeForce-2 og jeg avinstallerte driverne .. Men da jeg popped den ge-force tilbake i.. Jeg antar det fortsatt plukket dem opp. Så når jeg dro til Enhetsbehandling og prøvd å høyreklikke og avinstallere det forteller meg ikke klarte å avinstallere fordi elementet kan være nødvendig å starte datamaskinen på nytt. Jeg har prøvd alt det jeg kjenner til i min kunnskap, kan noen hjelpe meg å løse dette problemet? Eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Takk,
Konrad
Old 1st 2008 jan 00:45
New Member Group

Default HJELP! Problemer med DirectX / Installere Radeon-kort

Jeg vet ikke om dette vil fungere for deg, men jeg hadde mange problemer riktig installere driverne for ATI-kort, og det viser seg at det var noe galt med min Windows OS. Men igjen, dette vil sannsynligvis ikke fungere for deg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
ATI Radeon 9800 pro problemer kan du hjelpe vjhalai Kabinetter & Skjermer 1 30 mai 2009 05:52
Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem Pablo15 CPUer, Hovedkort & RAM 1 29 mai 2009 03:42
Radeon 9800 vifte støy eller nye kort tid! budredz Kabinetter & Skjermer 1 7 november 2008 07:13
Grafikkort: ATI RADEON X1250? carlito24 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 12 juli 2008 05:28
Radeon-kort theoldman Kabinetter & Skjermer 6 11 juni 2007 23:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.