mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

HJÄLP! Problem med DirectX / Installera Radeon-kort

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 23:03
New Member Group

Default HJÄLP! Problem med DirectX / Installera Radeon-kort

Hallå,

Jag har precis köpt en 1650x pro Radeon grafikkort och im försöker installera det. Efter nedladdning av de senaste drivrutinerna från ATI och installerar dem .. Jag försöker att spela spel och det säger mig inte att göra. Så ... Jag körde dxdiag och jag gjorde 3d test .. det kommer upp på alla 3 tester gick inte på scen 8. Jag försökte att åter installera directx och att didnt hjälp. Tidigare hade jag ett GeForce-2 och jag avinstallerade drivrutinerna .. men när jag popped gE-kraft tillbaka in. Jag antar att det fortfarande plockade upp dem. Så när jag gick till Enhetshanteraren och försökte högerklicka och avinstallera, det säger inte att avinstallera eftersom objektet kan behövas för att starta upp datorn. Jag har försökt allt jag vet att jag vet, kan någon hjälpa mig att fixa detta problem? Eller har något förslag på vad jag kan göra?

Tack,
Konrad
Old 1 januari 2008, 00:45
New Member Group

Default HJÄLP! Problem med DirectX / Installera Radeon-kort

Jag vet inte om detta skulle fungera för dig men jag hade en massa problem korrekt installera drivrutiner till mitt ATI-kort, och det visar sig att det var något fel med min Windows OS. Men igen, detta förmodligen inte kommer att fungera för dig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.