![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg gætter spørgsmålet siger det hele. Så hvordan får jeg det. og jeg ønsker, at underteksterne skal vises også. |
|
| |||
| |||
| og også, hvilken software er der til brug for det. |
|
| |||
| |||
| hellooo?? Jeg stillede et spørgsmål her .... hjælp plz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en lille smule uforskammet, måske ingen ved, hvordan man kan hjælpe. Også i dont se dig hjælpe nogen i andre tråde, men du kræver hjælpe her?
| |||
| |||
| dude, jeg forsøger ikke at være uhøflig. sin bare, at jeg sendt det et par måneder siden, så jeg tænkte ingen læser det, så jeg sendt den igen, så nogen kan varsel. og jeg vil hjælpe, det er, hvis jeg ved noget, som nogen vil hjælpe med det. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg tror, at jeg har den hurtigste Single Hard Drive i verden | cheesepuff | Drives & flytbare medier | 12 | 17 august 2009 08:59 |
| Fil vil ikke ekstrakt - siger disk fuld, men ikke | gramble | General Software Chat | 1 | 28. maj 2009 14:15 |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Hvordan kan jeg konvertere PDF-filen til Excel? | Raag | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:38 |
| Harddisk og diskdrev i serise? | Curly_tom | Drives & flytbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |