![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oletan, että kysymys kertoo kaiken. niin Miten sitä. ja haluan tekstitykset näkymään myös. |
|
| |||
| |||
| ja myös, mitä ohjelmia on olemassa käyttää sitä. |
|
| |||
| |||
| Hellooo? Esitin kysymyksen täällä .... help plz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on vähän töykeä, ehkä kukaan ei osaa auttaa. Myös i dont see you auttaa ketään muita lankoja, mutta voit kysyntä auttaa tässä?
| |||
| |||
| Dude, En halua olla epäkohtelias. sen vain, että olen lähetetty se muutama kuukausi sitten, joten ajattelin, ettei kukaan lue niin olen lähetetty se uudelleen, jotta joku voi huomata. ja haluan auttaa, eli jos tiedän mitä joku haluaa auttaa siinä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla on mielestäni Nopein Single Hard Drive in the World | cheesepuff | Drives & Removable Media | 12 | 17th Aug 2009 08:59 |
| Tiedosto ei uute - sanoo levy täynnä, mutta sen ei | gramble | General Software Chat | 1 | 28. toukokuuta 2009 14:15 |
| Unmountable Boot Nide, No Hard Disk löydy, olen Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14. toukokuuta 2009 14:42 |
| Miten voin muuntaa PDF-tiedoston Excel? | Raag | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 14:38 |
| Kovalevy ja levykeasema serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12th Jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |