![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tutustunut useita tutorials, mutta ne eivät ole tajunnut, miten laittaa raitoja tuumaa Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Kappaleet> Lisää uusi> Stereo seurata Tai jos tallennus on mic tai muu tulo voit valitse syötön ja valitse Äänitä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun vesion Minulla on se "Project" ja sitten lisätä uusia stereo kappaleen tai mono-raidan. Tai, jos se on mono, vain kärsineisiin levy-painiketta.
| |||
| |||
| Quote:
Mutta riippumatta siitä, mitä voit valita, vaikka sen kautta lisätä uusia, voit muuttaa sitä tai yhdistää kaksi mono kappaleet yhdessä, tai jakaa sen stereoksi kun tallennat.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Voit itse - oli forgotton siitä! Älä käytä Audacity paljon enää - Olen nyt siirtynyt onto Cubase AI. |
|
| |||
| |||
| Koskaan saanut yhdessä sitä henkilökohtaisesti. Audacity ja Sonar ovat suosikkisi.
|
| |||
| |||
| Cubase ääni (vaikka audacity jos minun tarvitsee tehdä vain yksi raita ja nopeasti), huomattava säveltäjä kirjoittaa musiikkia, Cakewalk Express (minun minun että on vanha ohjelma) varten MIDI työtä vaikka joskus teen kaikki monimutkaisia MIDI in Cakewalk, viennin ja asettaa kaikki tasot Cubase ennen lopulta exprting sitä. |