![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb gekeken naar verschillende tutorials, maar niet uit te vinden hoe u tracks inch Bedankt.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tracks> Nieuw> Stereo track
Of als je het opnemen van een microfoon of andere ingang kunt u selecteert u de ingang en klik record.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
In de vesion Ik heb het "Project" voeg vervolgens nieuwe track stereo of mono track. Of, als het is mono, net raken de record-knop.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Maar los van wat u kiest, ook al is het via het toevoegen van nieuwe, kun je converteren, of samenvoegen twee mono tracks samen, of gesplitst naar stereo als je slaan.
|
|||
|
|||
|
U kunt inderdaad - hadden forgotton over dat! Gebruik geen Audacity veel meer - ik heb nu verplaatst naar Cubase AI.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nooit gekregen, samen met het persoonlijk.
Audacity en Sonar, zijn persoonlijke favorieten.
|
|||
|
|||
|
Cubase voor audio (hoewel durf als ik moet doen maar een track en snel), Noteworthy componist voor het schrijven van muziek, cakewalk express (mijn mijn dat is een oud programma) voor MIDI werk maar soms zal ik alles doen wat de complexe MIDI in cakewalk, exporteren en alle niveaus in Cubase voordat eindelijk exprting is.
|