mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hvordan plasserer jeg spor i ved hjelp av Audacity?

Reply

Thread Tools
Old 30nde Sep 2008, 05:31
New Member Group

Jeg har sett på flere øvelser, men har ikke funnet ut hvordan du setter spor i. Takk.
Old 30nde Sep 2008, 10:26
Donor Group

Spor> Legg til ny> Stereo spor

Eller hvis opptaket fra en mikrofon eller andre innspill kan du bare velge inngang, og klikk posten.
Old 5 oktober 2008, 15:07
Donor Group

I vesion jeg har det "Project" og deretter legge til nye stereo spor eller mono spor. Eller, hvis det er mono, trykker du bare på den posten knappen.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 oktober 2008, 09:35
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by tomthedrummer1992 View Post
Eller, hvis det er mono, trykker du bare på den posten knappen.
Egentlig, avhengig av innstillingene opptaket gjøres enten i stereo eller mono.

Men uansett hva du velger, selv om det via legge til nye, kan du konvertere den, eller slå sammen to mono sporene sammen, eller dele den til stereoanlegget når du lagrer.
Old 6 oktober 2008, 09:36
Donor Group

Du kan faktisk - hadde forgotton om det! Ikke bruk Audacity mye lenger - Jeg har nå flyttet inn på Cubase AI.
Old 6 oktober 2008, 09:54
Donor Group

Aldri fått det med seg selv.

Audacity og Sonar er personlige favoritter.
Old 6 oktober 2008, 09:58
Donor Group

Cubase for lyd (selv om Audacity hvis jeg trenger å gjøre, bare ett spor og raskt), merke komponist til å skrive musikk, cakewalk Express (min mitt som er et gammelt program) for MIDI arbeid men noen ganger vil jeg gjøre alt de komplekse MIDI i cakewalk, eksportere det og sette alle nivåer i Cubase før endelig exprting det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.