![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har sett på flere øvelser, men har ikke funnet ut hvordan du setter spor i. Takk. |
|
| |||
| |||
| Spor> Legg til ny> Stereo spor Eller hvis opptaket fra en mikrofon eller andre innspill kan du bare velge inngang, og klikk posten.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I vesion jeg har det "Project" og deretter legge til nye stereo spor eller mono spor. Eller, hvis det er mono, trykker du bare på den posten knappen.
| |||
| |||
| Sitat:
Men uansett hva du velger, selv om det via legge til nye, kan du konvertere den, eller slå sammen to mono sporene sammen, eller dele den til stereoanlegget når du lagrer.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Du kan faktisk - hadde forgotton om det! Ikke bruk Audacity mye lenger - Jeg har nå flyttet inn på Cubase AI. |
|
| |||
| |||
| Aldri fått det med seg selv. Audacity og Sonar er personlige favoritter.
|
| |||
| |||
| Cubase for lyd (selv om Audacity hvis jeg trenger å gjøre, bare ett spor og raskt), merke komponist til å skrive musikk, cakewalk Express (min mitt som er et gammelt program) for MIDI arbeid men noen ganger vil jeg gjøre alt de komplekse MIDI i cakewalk, eksportere det og sette alle nivåer i Cubase før endelig exprting det. |