![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har tittat på flera tutorials men de har inte räknat ut hur man sätter spår i. Tack. |
|
| |||
| |||
| Spår> Lägg till ny> Stereo spår Eller om du spelar in från en mikrofon eller annan ingång kan du bara välja input och klicka post.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I vesion jag det är "Project" och sedan lägga till nya stereospår eller mono spår. Eller, om det är mono, precis som drabbats av post-knappen.
| |||
| |||
| Citat:
Men oavsett vad du väljer, även om det via lägg till ny, kan du konvertera den, eller slå samman två mono låtar tillsammans, eller dela upp det till stereo när du sparar.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Du kan faktiskt - hade forgotton om det! Använd inte Audacity mycket längre - jag har nu flyttat till Cubase AI. |
|
| |||
| |||
| Aldrig blivit tillsammans med det personligen. Audacity och Sonar, är personliga favoriter.
|
| |||
| |||
| Cubase för ljud (även om djärvhet om jag behöver göra just en låt och snabbt), Beaktansvärda tonsättare att skriva musik, Cakewalk Express (min min som är ett gammalt program) för MIDI arbete även om det ibland kommer jag att göra alla komplexa MIDI i Cakewalk, exportera den och ställa in alla nivåer i Cubase innan slutligen exprting det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC kraschar, Blue Screen och Hoppar musikspåren | 1bellb | General Hardware Chat | 7 | 23 februari 2009 05:03 |
| Thread Tools | |
| |