![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er sikker på dette er formentlig en meget grundlæggende spørgsmål for mange af jer men hvordan kan du konvertere mp4 til DVD. Har du at købe software og i så fald er der software, du vil anbefale. |
|
| |||
| |||
| Undlad at købe noget for det, noget, der hævder at gøre det på en god pris, bedre end freeware er noget vrøvl. Det vigtigste spørgsmål her er, at "DVD" er ikke et format, mange formater er "læse" med DVD-afspillere, og nogle af dem selv "læse" MP4. Sandsynligvis den nemmeste måde for dig at gøre det på er at bruge Windows DVD Maker. Det vil se dig ret, og også give dig mulighed for forudindstilling menu's, og for at skræddersy din egen. Være vinduer er det også meget nemt at bruge. Du kan finde det under Start. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| End kvaliteten vil blive crap selv.
| |||
| |||
| Ja men det kan ikke rigtig blive hjulpet, hvis du bruger video fra en generisk kameraet på en telefon eller hvad .. |
|
| |||
| |||
| Jep,,,, uanset hvilken software du bruger vil være lige så slemt. Selvfølgelig, hvis du er begyndt på med en video beslutning beregnet til en 2 "eller 3" skærm og forsøger at konvertere den til at spille på et TV via en dvd-afspiller, det færdige produkt vil være temmelig grim / unwatchable .... ikke umagen værd virkelig IMO. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan Konverter FLAC til MP3? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 3 | 26 april 2009 14:07 |
| Looking for totaly gratis program til at konvertere | ezdozkoz | Multimedia & Codecs | 1 | 24 november 2008 11:47 |
| Hvordan kan jeg konvertere PDF-filen til Excel? | Raag | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:38 |
| Hvordan kan jeg konvertere Outlook 2007 pst-filer, der skal ... | Owen W | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 21. nov 2008 07:54 |
| Konverter gaming PC til HD video-afspiller | cyberspacegenie | General Hardware Chat | 3 | 8 april 2008 23:45 |
| Thread Tools | |
| |