![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben er zeker van dat dit is waarschijnlijk een zeer fundamentele vraag aan velen van u maar hoe doe je mp4 converteren naar DVD. Hebt u de software te kopen en zo ja, is er software die je zou aanbevelen. |
|
| |||
| |||
| Niet kopen iets voor deze, iets beweren te doen op een waardevolle prijs beter dan freeware is onzin. Het belangrijkste probleem hier is dat "DVD" is niet een format, vele formaten worden "gelezen" door dvd-spelers, sommige van hen zelfs "gelezen" MP4. Waarschijnlijk de makkelijkste manier voor u om het te doen is het gebruik van Windows DVD Maker. Dat zie je rechts, en ook geeft u de mogelijkheid om vooraf ingestelde menu's, en aanpassen aan uw eigen. Als Windows is het ook zeer gemakkelijk te gebruiken. U kunt hem vinden onder Start. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Einde kwaliteit wordt al onzin.
| |||
| |||
| Ja, maar dat kan niet echt worden geholpen als u video van een generieke camera op een telefoon of wat dan ook .. |
|
| |||
| |||
| Yep,,,, ongeacht de software die u gebruikt zal worden net zo slecht. Uiteraard als je begint met een video van de resolutie voor een 2 of 3 "scherm en probeer te converteren naar spelen op een televisie, via een dvd-speler, wordt het eind product zal worden behoorlijk lelijk / unwatchable .... niet echt de moeite waard imo. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe FLAC converteren naar MP3? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 3 | 26 apr 2009 14:07 |
| Zoekt u geheel gratis programma om te zetten | ezdozkoz | Multimedia & Codecs | 1 | 24 nov 2008 11:47 |
| Hoe kan ik PDF-bestand converteren naar Excel? | Raag | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 14:38 |
| Hoe converteer ik Outlook 2007 PST-bestanden te worden ... | Owen W | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 07:54 |
| Omzetten gaming PC naar HD-video-speler | cyberspacegenie | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 8 april 2008 23:45 |
| Thread Tools | |
| |