![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er sikker på dette er trolig en helt grunnleggende spørsmålet til mange av dere
men hvordan kan du konvertere mp4 til dvd. Har du å kjøpe programvare og hvis så er det programmet du vil anbefaler.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ikke kjøpe noe for dette, noe som utgir seg for å gjøre det på en verdig prisen bedre enn freeware er tull.
De viktigste spørsmålet her er at "DVD" er ikke et format, mange formater er "lese" med DVD-spillere, noen av dem selv "lese" MP4. Trolig den enkleste måten for deg å gjøre det på er å bruke Windows DVD Maker. Som vil se deg, og gir deg også mulighet for forhåndsinnstilling menyen står, og for å skreddersy din egen. Being vinduene er det også svært enkelt å bruke. Du finner den under Start. Min System: FordyPC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Slutt kvalitet vil bli dritt om.
|
|||
|
|||
|
Ja men det kan egentlig ikke bli hjulpet hvis du bruker video fra et generisk kamera på en telefon eller noe ..
|
|
|
|||
|
|||
|
Jepp,,,, hva programvare du bruker vil være like ille. Selvfølgelig hvis du starter på en video-oppløsning beregnet for 2 eller 3 "skjerm og forsøker å konvertere den til å spille på en TV via en DVD-spiller, sluttproduktet vil være ganske stygg / unwatchable .... ikke verdt innsatsen virkelig IMO.
|